FIFA 22

FIFA 22

Ondertss in div 4 rang 1 geraakt. Ik blijf verbazingwekkend veel winnen. Ploeg staat intussen ook op punt nu, en nog 300k in de bank. Volgende aankoop zal kanté zijn ipv ndidi.

ahh ik blijf op de sukkel met die Squad Battles die ploegen van +85 kwaliteit en 100 chem op Prof zo moeilijk om er door te geraken :( elite 1 zal ook niet voor deze week zijn

ahh ik blijf op de sukkel met die Squad Battles die ploegen van +85 kwaliteit en 100 chem op Prof zo moeilijk om er door te geraken :( elite 1 zal ook niet voor deze week zijn
Moet ze keer doen me silver team, kan u verzekeren dat is de hel. Vandaar doe ik die ploegen met mijn gouden team. En de lage met silvers voor die opdrachten.

Moet ze keer doen me silver team, kan u verzekeren dat is de hel. Vandaar doe ik die ploegen met mijn gouden team. En de lage met silvers voor die opdrachten.
Ik heb gelijk 15, en wss veel meer ik heb ze niet geteld om 5 wins te behalen met silvers, glad that it was over, lmfao

Ik heb gelijk 15, en wss veel meer ik heb ze niet geteld om 5 wins te behalen met silvers, glad that it was over, lmfao
Ik heb vandaag letterlijk gedacht, dees gaat me niet lukken. Nochtans met mijn gold team win ik vlot op pro. Maar die silvers man haha, meer naast het doel. Dan vandaag nog op penals gewonnen, gelukkig dat EA beetje aan mijn kant stond en dat ze 2 tegen de lat knalden.

Ik heb vandaag letterlijk gedacht, dees gaat me niet lukken. Nochtans met mijn gold team win ik vlot op pro. Maar die silvers man haha, meer naast het doel. Dan vandaag nog op penals gewonnen, gelukkig dat EA beetje aan mijn kant stond en dat ze 2 tegen de lat knalden.
Ik had het hier al is gezet, maar dan laat de game u spelen tot telkens penalty, omdat ze blijven tegenscoren met OP movekes en u dan een ijskoude douche geven, minstens 5 kere full time moeten gaan met diene zever

Hoe doen jullie dat verkopen van die contracten? letterlijk 50 bid ins gedaan op die gouden spelerscontracten +28 voor 150, maar 2 binnen gehaald.. moetge die dan voor 200 kopen? en voor hoeveel verkopen jullie die? 400? 500?

Ik had het hier al is gezet, maar dan laat de game u spelen tot telkens penalty, omdat ze blijven tegenscoren met OP movekes en u dan een ijskoude douche geven, minstens 5 kere full time moeten gaan met diene zever
Hier ook haaland droog erdoor en lobke erin :D

@DnR Niet bidden, kopen aan 300 en verkopen aan 600. En vooral als het weekend league is gaan die als zoete broodjes.

Ja opendoen en komt dan daarna uw frustaties nog is delen :tongue:
Well OK...

gNEcV92.jpeg

Beetje aan de trage kant, mor soit...

Is er geen Dia de los muertos theme dit jaar, speciaal coins opzij gezet voor het geval, maar nu zo domme halloween shizzle

Zo'n icon hoe linkt dat? Want die hebben geen ploeg of league toch? Zijn dat dan jokers die met alles linken?

En deze SBC doen of niet?

Reacties zijn een beetje negatief. Terwijl er in die TOTW toch ferme spelers zitten. Ik zeg geen neen tegen TOTW Werner bv.

Zo'n icon hoe linkt dat? Want die hebben geen ploeg of league toch? Zijn dat dan jokers die met alles linken?

En deze SBC doen of niet?

Reacties zijn een beetje negatief. Terwijl er in die TOTW toch ferme spelers zitten. Ik zeg geen neen tegen TOTW Werner bv.
Totw opendoen of niet??

(khad redelijk wa dubbele)

Edit, hoe dat dat werkt??

Zie foto zou het moeten duidelijk maken...

1A4sEBa.jpeg

Meteen een hybride team geworden se

En heb het maar opengedaan, was diene Fransman Tchouameni 82 CM, is wel goed om te subben denk ik als CM

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan