FIFA 22

FIFA 22

Laatste 3 uur Mane TOTS proberen verkopen voor 1 mil 8. 4 keer op rij niet verkocht. Ik dacht, gaat lekker stijgen met de Trent SBC. Rond 10u het opgegeven en verkocht voor 1mil 760. Nu check ik Futbin, 200 000 coins meer waard.
Elke dag dat ge speelt wordt ge op 1 of andere manier gekloot door dat spel :D

Laatst bewerkt:
Tots en totw worden stilaan extinct en kosten nu al snel 80 a 90 k ofzo

Hun belachelijk gedoe met overal die kaarten te vragen mag wel is stoppen nu om ietwat deftige sbc's te kunnen meedoen überhaupt, en dan is het nog een mega gok

T wordt hier stilaan voor de happy few

En wrom zetten ze geen imrpovised totw in packs? Te belachelijk voor woorden deze situatie

Tots en totw worden stilaan extinct en kosten nu al snel 80 a 90 k ofzo

Hun belachelijk gedoe met overal die kaarten te vragen mag wel is stoppen nu om ietwat deftige sbc's te kunnen meedoen überhaupt, en dan is het nog een mega gok

T wordt hier stilaan voor de happy few

En wrom zetten ze geen imrpovised totw in packs? Te belachelijk voor woorden deze situatie
Had ik dat geweten had ik met mijn 4 mil coins informs gekocht voor 10-15 k en nu coins scheppen met 60-70k per stuk

Doe die nieuwe sbc niet, dikke rip off hier, zat zelfs geen SS in, lmfao, veel high rated, 90 k ingepompt en dan dit...

PXL_20220706_175209766.MP.jpg

Ik heb al bij al 10 tots ofzo, en er zitten er al 2 in die ik heb... Lmfaoooo

Wel nu zonder tots of totw, maar alles gaat met 2 ratings ofzo omhoog, van 85 87 squad naar 86 88

En in die categorie is dat high rated fodder

Bende klungels daar toch

Jawatte, ik had wat tokens voor draft, en wat een shijtmodus is dat weeral... 100 chem ploegje met dinho, messi, kdb en al wat ge wilt, en speelt 10 kere stroever dan mijn eigen ploegje

Draaien keren, niks lukt daarin, scripted to the max, spelers lopen helemaal andere kant op dan ze moeten, voor de rest fair, jaja

Kakspel toch

Ja, het kind heeft ne naam, da trucske dat ze altijd pullen, lob over de keeper, noemt ne rainbow flick

Toch is bekijken hoe ik het kan doen, en vooral hoe ge er tegen kunt verdedigen

Begint snor te kommen mijn ploegsje:

Screenshot_20220710-004006.png

Screenshot_20220710-004336.png

In game vliegt aubame erin voor pepe en position switch met zaha, en bij de rust, of vroeger, hernandez voor vvd

Laatst bewerkt:
Van Dijk is te traag voor mij, op termijn wordt die vervangen door Walker.

Is er weet iets veranderd aan de gameplay? Toch heel wat rare goals tegen gekregen waar mijn keeper niet vrijuit ging.
Auto-block gebeurt ook vaker, echt raar.

Weer maar 10 wins, geen enkele free win.
3 wedstrijden weggespeeld, 2 wedstrijden met geluk gewonnen en de rest echt weer heel veel pech. Own goals, overdreven finesse shots (smijt dat er eens uit), en rare schoten die de keeper lost of in eigen goal duwt. Aan de overkant zelfde keeper, ene redding na de andere. Ik snap er soms niets van.

En om nog maar te zwijgen over de red picks. Mijn enige bruikbare red picks waren Dias en Alisson. En die zijn niets waard. Pack luck ook niets meer. In mijn 85x20 was de hoogste Kane. In mijn 84x20 Parejo en dan in mijn 82x20 hou u vast…Wijnaldum :lol:

Terug
Bovenaan