Forum traag?

Het eerste wat we aanraden is je cookies eens clearen en zien of dat het oplost.
Welke browser(s) gebruiken jullie?

Op mijn vaste pc doe ik het dagelijks. Het rare is dat het maar een paar keer per dag voorvalt en ook niet echt lang. Binnen de 5 minuten loopt het weer vlot.
Yes, ik heb het ook. Bij mij zijn het bijna altijd de ads. Als de reclameboer er net in heeft gestoken die "vechten" met mijn browser, is het altijd ff geduldig op het scherm rammen tot de pagina geladen is :)

Bij momenten is het toch extreem. Nu net 15 seconden voor de frontpage laadt, terwijl het mij nu geen moment lijkt dat het druk is.
Aan de reclame gaat het niet liggen, want die krijg ik niet. :unsure:

Het viel me al een tijd op maar vandaag is het toch merkelijk erger. Firefox op PC, Ecosia op smartphone.

Edit: Beyondgaming heeft net geverifieerd dat ik een mens was, en nu gaat het sneller. Een of andere aanval?

Laatst bewerkt:
Hier ook "verificatie als ik wel een mens ben"... ben ik even blij zeg dat dat effectief zo is 😀.
1000005748.jpg

Alle gekheid op een stokje, al een tijdje geregeld traag laden van pagina's: de laadindicator gaat tot ongeveer 20% en stop dan soms wel voor 30 seconden. In andere gevallen gaat de laadindicator tot ongeveer 50%.

Terug
Bovenaan