Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is bij mij zowel op vaste pc als op gsm zo. Wel beide firefox.Het eerste wat we aanraden is je cookies eens clearen en zien of dat het oplost.
Welke browser(s) gebruiken jullie?
Kan je de cookies eens clearen?Is bij mij zowel op vaste pc als op gsm zo. Wel beide firefox.
Op mijn vaste pc doe ik het dagelijks. Het rare is dat het maar een paar keer per dag voorvalt en ook niet echt lang. Binnen de 5 minuten loopt het weer vlot.Kan je de cookies eens clearen?
Yes, ik heb het ook. Bij mij zijn het bijna altijd de ads. Als de reclameboer er net in heeft gestoken die "vechten" met mijn browser, is het altijd ff geduldig op het scherm rammen tot de pagina geladen isOp mijn vaste pc doe ik het dagelijks. Het rare is dat het maar een paar keer per dag voorvalt en ook niet echt lang. Binnen de 5 minuten loopt het weer vlot.

Bump..
Precies de laatste weken weer een beetje schildpad modus.
Is it me or?![]()
Idem, en dan vooral die frontpage amai, als ik die uren moet boeken op een project...Ik heb het op de GSM ook heel vaak de laatste weken dat het vrij traag gaat, ja.
Idem, en dan vooral die frontpage amai, als ik die uren moet boeken op een project...
Da's wroetenNee, de frontpage bezoek ik niet. Jouw profiel staat hier gebookmarked als url naar BeyondGaming, zodat ik altijd eerst jouw posts kan lezen.
.