Goede voornemens! (Welke ga je nemen en welke ben je niet nagekomen?)

Alles loopt goed en is gelukt. Behalve m'n Frans. 2023 ga ik ervoor.

Heel content van al de rest. Misschien nog een tikkeltje harder gaan in de kickboks.

Volgend jaar heb ik 1 groot voornemen en dat is de agenda wat leger laten. 't Is echt té zot met momenten. Alle weekends stampvol en van Pier naar Pol vliegen om iedereen te plezieren... kust ze.

- Terug elke dag iets van sport of beweging doen. Dus bv met de hond gaan wandelen, krachttraining, lopen, voetballen… en minder bij mezelf denken dat ik pas goed bezig ben als ik elke dag een uur kracht doe en 5 km loop.

- Terug gezonder gaan eten en +- 7 kg afvallen

- Eigen woonst (huis of appartement) kopen

- Opnieuw socialer worden, terug wat meer met kameraden afspreken

- Terug gelukkig worden met mezelf

Veel succes, Carrion van de toekomst!
Carrion van de toekomst hier. Het is niet gelukt. :unsure:

6 weken op voorhand onze 'goede voornemens' die we een paar weken gaan volhouden bespreken ... 😜

Zie vb hierboven, 9 dagen, not bad.

Hier is het wel vrij goed gelukt denk ik. Ik had me voorgenomen om 's middags geen boterhammen meer te eten, maar enkel groentjes en wat kip, en koeken op werk vervangen door fruit. En dat is dus 100% gelukt.

Proberen om elke dag met met de hond te gaan wandelen is ook goed gelukt. Ik heb mijn stappenteller wel pas van februari 2022, maar sindsdien hebben we samen +-700km afgelegd 🐕‍🦺🧎‍♂️

Voor 2023 wil ik gewoon hetzelfde blijven aanhouden, enkel mss wat minderen met alcohol?

Hier is het wel vrij goed gelukt denk ik. Ik had me voorgenomen om 's middags geen boterhammen meer te eten, maar enkel groentjes en wat kip, en koeken op werk vervangen door fruit. En dat is dus 100% gelukt.

Proberen om elke dag met met de hond te gaan wandelen is ook goed gelukt. Ik heb mijn stappenteller wel pas van februari 2022, maar sindsdien hebben we samen +-700km afgelegd 🐕‍🦺🧎‍♂️

Voor 2023 wil ik gewoon hetzelfde blijven aanhouden, enkel mss wat minderen met alcohol?
Ah leuk om bij te houden hoeveel km je met de hond hebt gedaan. Ga ik in 2023 ook eens doen!

Bon:

- 15 kg kwijtspelen
- sociaal leven terug wat meer schwung geven (neen, niet in de vorm van een swingerclub)
- bekijken of fotografie in bijberoep in 2023 dan wél zal lukken (maar nog heel hard nadenken over de administratie die erbij komt kijken)
- financieel een positievere cashflow krijgen (persoonlijk, dan)

We zien wel. :unsure:

Gezond en gelukkig blijven. Goede gewoontes vasthouden, en hier en daar misschien een beetje verbeteren.

En mijn job hopelijk leuk blijven vinden!

Blijven lopen als alles het toelaat.
Marathon lopen
Sociaal leven nieuwe injectie geven
Meer genieten van de kleine dingen
Het werk meer proberen los te laten in vrije tijd.
Harder worden
....

Goede voornemens om maximaal nog 1x uit te gaan per weekend is nu al naar de kl*ten.
12u bij vrienden afgesproken.
16u30 bij mijn ouders
19u bij schoonmoeder

Terug
Bovenaan