Groep C (Slovenië, Denemarken, Servië, Engeland)

Mijn Engelse familie heeft hun tv afgezet
Ik verheug me al op de combinatie van snoeiharde kritiek en zelfspot de we gaan krijgen

Morgen wat speculeren over wie Southgate gaat opvolgen

Wat een ramp. Vooral van Engeland, Denemarken en Servië verwacht je toch meer.

Dat al deze ploegen maar zo snel mogelijk eruit liggen. Vooral Engeland.

Denemarken dus mogelijke tegenstander België? Had toch liever Slovenië gehad.

Wat een triestige poule was dit zeg :laugh: Engeland pure armoede, maar die andere drie toch ook zeer matig hoor.

Dat Servië stelt quasi altijd teleur op een groot tornooi.

De Iberische landen (en dan vooral Portugal) zijn eigenlijk de enige landen die er elke match voor proberen te gaan. Alle andere "toplanden" is toch maar kouwe kak en lui voetbal.

Groepswinnaar van de groep van Belgie komt wss uit tegen Slovenie tenzij Tjechie of Georgie nog kunnen verrassen en winnen morgen.

Die humor op Sporza ❤️

“Turpin heeft meer dan genoeg gezien, en wij ook. Dit is met afstand de slechtste wedstrijd die dit EK al opgeleverd heeft, Engeland stoot Schotland van de troon”

Man of the match

“De kijker die bleef kijken. Het was een afschuwelijk schouwspel, alleen de meest obsessieve voetbalfan blijft bij zoiets zitten. Als u er één bent, bravo, maar ook: is alles ok? Kunnen we iets doen? Als u er één kent: draag er goed zorg voor, hij/zij heeft een zware inspanning achter de rug”

🤣🤣🤣

Ook in slaap gevallen, wat was dat…

Engeland wint hun groep en moet nu mogelijks tegen de 3de in groep E. Dus aim for 3rd Belgium ;)

Ik ben bij de rust ook overgeschakeld naar de andere match (Denemarken - Servië). Helaas was dat niet veel beter - wel meer inzet, maar vreselijk laag niveau.

Het is waanzin dat een ploeg als Slovenië op deze manier doorstoot naar de achtste finales. Die hebben een wereldkeeper en een beloftevolle spits. De rest is ruk. Blijkbaar zelfs een speler die gedegradeerd is met Sochi in de Russische competitie. Het heeft iets weg van Griekenland destijds, maar met nog minder voetballende kwaliteit.

Moet zo frustrerend zijn voor Engeland. Hun beste lichting in lange tijd en dan zo slecht gemaneged worden. Vreselijk. De keuzes van Southgate zijn compleet bonkers.

Moet zo frustrerend zijn voor Engeland. Hun beste lichting in lange tijd en dan zo slecht gemaneged worden. Vreselijk. De keuzes van Southgate zijn compleet bonkers.

7b5d2

Ik moet zeggen dat ik Southgate nog een pak dramatischer vind dan Bobby.

Martinez is geen topcoach, maar heeft wel al bij clubs laten zien dat hij nog min of meer ok is.
Southgate, geen idee op basis waarvan ze die man bondscoach gemaakt hebben. Die heeft vroeger wat geprutst bij Middlesbrough, o.a. gedegradeerd, en dat is het dan.

Terug
Bovenaan