AangevraagdAllez, doe mij maar Ayo The Clown voor pc, want mijn eigen moppen trekken toch op niets meer dus kan ik maar beter ne virtuele clown spelen

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
AangevraagdAllez, doe mij maar Ayo The Clown voor pc, want mijn eigen moppen trekken toch op niets meer dus kan ik maar beter ne virtuele clown spelen

Red Wings op de PS4 wil ik wel eens reviewenSpel: Mythic Ocean
Platform: Switch, Xbox
Spel: Red Wings: Aces of the Sky
Platform: PS4, Switch
Frostpunk PS4 nog nooit gespeeld maar veel goed over gehoord dus deze wil ik wel proberen om een eerste maal te reviewen (Red Wings eveneens kandidaat)Spel: Frostpunk: Console Edition (Complete Edition) (dus met alle DLC)
Platform: Xbox One, PS4
amai, dat is al geen b-game meer. Awesome game.Spel: Frostpunk: Console Edition (Complete Edition) (dus met alle DLC)
Platform: Xbox One, PS4
Ja beide games zijn aangevraagd.Frostpunk PS4 nog nooit gespeeld maar veel goed over gehoord dus deze wil ik wel proberen om een eerste maal te reviewen (Red Wings eveneens kandidaat)
Super, bedankt om het aan te vragen, mijn voorkeur gaat naar Red Wings want om een eerste keer te reviewen lijkt me Indie game beter dan een klepper als frostpunkJa beide games zijn aangevraagd.
Frostpunk zal pas rond de releasedatum zelf zijn (21/7).
wil ik wel eens proberen.Spel: The Protagonist: EX-1
Platform: pc
Heb het aangevraagd.Als de key van The Protagonist er niet door komt, wil ik Indoorlands wel uitproberen. Allez, in principe kan ik beide doen want heb toch verlof, maar wil nog wat voor een ander laten.

En wat houd dat juist in? Wil er wel wat meer info over. Mag gerust via pb.En bij deze is Tonerider nu een volwaardig lid van de redactie, allemaal begonnen met deze guest reviews![]()
vanaf nu betalen ze me big time en krijg ik van elke console 1 exemplaarEn wat houd dat juist in? Wil er wel wat meer info over. Mag gerust via pb.

Haha, das was bij 9lives het geval nog niet eens. LOL en bij TMF vroeger ook niet helaas.vanaf nu betalen ze me big time en krijg ik van elke console 1 exemplaar![]()

lol, maar serieus, eigenlijk verandert er niets aan buiten dat ze nu strenger zijn tegen mij. De lat is hoger gelegd. Het voordeel voor mij is dan dat ik nu niet uit de restjes moet kiezen, maar mee first choice heb.Haha, das was bij 9lives het geval nog niet eens. LOL en bij TMF vroeger ook niet helaas.![]()