Guest Review Topic (check de laatste posts voor alle games)

Spel: Frostpunk: Console Edition (Complete Edition) (dus met alle DLC)
Platform: Xbox One, PS4

Spel: Frostpunk: Console Edition (Complete Edition) (dus met alle DLC)
Platform: Xbox One, PS4
Frostpunk PS4 nog nooit gespeeld maar veel goed over gehoord dus deze wil ik wel proberen om een eerste maal te reviewen (Red Wings eveneens kandidaat)

Frostpunk PS4 nog nooit gespeeld maar veel goed over gehoord dus deze wil ik wel proberen om een eerste maal te reviewen (Red Wings eveneens kandidaat)
Ja beide games zijn aangevraagd.
Frostpunk zal pas rond de releasedatum zelf zijn (21/7).

Ja beide games zijn aangevraagd.
Frostpunk zal pas rond de releasedatum zelf zijn (21/7).
Super, bedankt om het aan te vragen, mijn voorkeur gaat naar Red Wings want om een eerste keer te reviewen lijkt me Indie game beter dan een klepper als frostpunk

Spel: Mind Maze
Platform: PS5, PS4, Xbox, Switch

Spel: 112 Operator
Platform: Switch

Spel: Crown Trick
Platform: PS4, Xbox

Spel: Witchcrafty
Platform: PS Vita

Spel: HighFleet
Platform: PC

Spel: Indoorlands
Platform: pc

Spel: Where the Heart Leads
Platform: PS4, PS5

Spel: The Survivalists (met nieuwe update)
Platform: PS4

Als de key van The Protagonist er niet door komt, wil ik Indoorlands wel uitproberen. Allez, in principe kan ik beide doen want heb toch verlof, maar wil nog wat voor een ander laten.

Als de key van The Protagonist er niet door komt, wil ik Indoorlands wel uitproberen. Allez, in principe kan ik beide doen want heb toch verlof, maar wil nog wat voor een ander laten.
Heb het aangevraagd.
Protagonist zal ook wel nog komen vermoed ik. Duurt soms even.

En bij deze is Tonerider nu een volwaardig lid van de redactie, allemaal begonnen met deze guest reviews :)

Nog enkele games:

Spel: Hell Let Loose

Spel: Song of Farca

Spel: Foreclosed
Platform: pc, PS4, PS5, Xbox, Switch

Spel: Jupiter Hell

Spel: Cris Tales
Platform: PS5

Haha, das was bij 9lives het geval nog niet eens. LOL en bij TMF vroeger ook niet helaas. :cry:
lol, maar serieus, eigenlijk verandert er niets aan buiten dat ze nu strenger zijn tegen mij. De lat is hoger gelegd. Het voordeel voor mij is dan dat ik nu niet uit de restjes moet kiezen, maar mee first choice heb.

Terug
Bovenaan