Heb je (soms) last van seksuele functies?

MisterV

Well-known member
Wie doet er soms van
formule.jpg
?

En wie gaat er soms voor
limiet.jpg
?

Krijg je dan geen klachten over grensoverschrijdend gedrag? Of heb je net als ik altijd al een crush op die van wiskunde gehad? Die zei altijd dat ik goed was in aftrekken en afgeverleiden. Toen ik zei dat ik haar Fourrier wel eens wou analyseren moest ik naar de strafstudie. Bij haar thuis.

Die tweede zie ik overduidelijk, maar wat is die eerste precies? Anale zalf?? :thinking:

Edit, anusol, definitely...

En hoe moet er hier nu gestemd worden zonder poll? Ik dierf da hier ni luidop zeggen ze
Pol is in ziekteverlof na een negatief functieoneringsgesprek. Maar alle data wordt geanonimiseerd en gerandomiseerd met een frucktaalfunctie dus uw anonimiteit is gegarandeerd.

Pol is in ziekteverlof na een negatief functieoneringsgesprek. Maar alle data wordt geanonimiseerd en gerandomiseerd met een frucktaalfunctie dus uw anonimiteit is gegarandeerd.
Wss omdat hij functioneringsgesprek verkeerd had geschreven dan lijkt me...

Jij hebt geen enkele seksuele functie? Als wat identificeer je u dan? Transgrindr?
Mocht de vrouw van mijn dromen nu eens wat vlotter mijn berichten beantwoorden, dan zou ik daarop misschien kunnen antwoorden.
Ik zie haar nochtans doodgraag, zou haar al mijn liefde kunnen geven en zou zeker al jouw formules van hierboven in de praktijk toepassen.
Want met haar bad boy die ze waarschijnlijk nu heeft, is het altijd maar dezelfde formule, namelijk:
orgasme bad boy = centraal = ik ben de beste - mijn vrouw is mijn pronkstuk x 2

Mocht de vrouw van mijn dromen nu eens wat vlotter mijn berichten beantwoorden, dan zou ik daarop misschien kunnen antwoorden.
Ik zie haar nochtans doodgraag, zou haar al mijn liefde kunnen geven en zou zeker al jouw formules van hierboven in de praktijk toepassen.
Want met haar bad boy die ze waarschijnlijk nu heeft, is het altijd maar dezelfde formule, namelijk:
Zet u nu toch eens over Julie Taton

Julie Taton nadert nu toch ook al de 40.

Ander en beter.
41 just geweest, mon ami.
Age doesn't matter, een Julie Taton of Bieke Illegems mogen altijd eens naar hier komen als ze problemen hebben met hun seksuele functies.

Zolang ik ze maar niet moet betalen met jetons, zoals mijn andere minnaressen op Stripchat.

Dat valt toch perfect te poneren met de stelling van Piet Agoras?

bad boy zijn pietje² < ( slykes pietje² + orgasme met slyke² )

Terug
Bovenaan