Heb jij al ooit jouw remorque gewassen?

Heb jij al ooit jouw remorque gewassen?

• Nog nooit

Stemmen: 16 38,1%
  • Ja

Stemmen: 8 19,0%
  • Ik heb geen remorque

Stemmen: 18 42,9%

• Totaal aantal stemmers
    42
Aangezien ik een met huif heb die gestald staat onder een boom ziet die toch wel wat af qua vuiligheid dus spuit ik die regelmatig eens af met de hogedruk. Typisch als ik toch net daar mee bezig ben voor iets anders, zelden dat ik echt bewust beslis vd remorque te wassen.
Binnenkant wordt wel na zowat elk gebruik uitgeborsteld en af en toe uitgespoeld.

Elke keer als we onze remorque gebruikt hebben. Als hij niet echt vuil is enkel even uitkeren, maar als we grond o.i.d. vervoerd hebben dan rijden we ermee naar de self-carwash om hem af te spuiten. Lijkt me ook logisch eigenlijk dat je alles proper houdt als je je spullen goed wil houden?

Neen, de regen wast alles weg en aangezien het volledig uit RVS is, blijft het stevig en nergens roest of beschadigingen.

Als ik hem toevallig gebruikt heb en dan beslis mijn wagen te wassen, dan neem ik hem mee.
Onze paardentrailer was ik wel regelmatiger, zowel binnen- als buitenkant. Daarna terug de nippels van de oplooprem smeren.

Voor ik iets moet vervoeren dat netjes moet blijven wel, anders uitvegen en klaar.
Moest ik eens rijden er mee als er gestrooid is ook wel, maar dat gebeurt niet veel.

Mijn vorige werd groen op plekken en dat zorgde voor extra houtrot, dus moest deze ook plots groen worden ga ik hem ook wel nog eens afspoelen denk ik.

Terug
Bovenaan