Mini
Banned
Ok Josef FritzlIk vecht toch wel enkele keren per week tegen mijn madam in de slaapkamer![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ok Josef FritzlIk vecht toch wel enkele keren per week tegen mijn madam in de slaapkamer![]()
Een mes tot daaraan toe maar wie heeft nu een koevoet mee als die opstap gaat?Bij uitgaan: conflict vermijden want teveel mensen hebben een mes, een koevoet, iets scherp bij hen. Tis het niet waard om je ego te tonen voor het risico een oog kwijt te geraken.
Op school zou ik nog durven zeggen jezelf verdedigen. Als jezelf durft te verdedigen, ga je er minder last van hebben.
Want last hebben van zo'n pestkop op je school voor meerdere jaren, is psychologische foltering. Liever een keer klop vangen desnoods dan jarenlang op je hoede te moeten zijn.
Gordon Freeman.Een mes tot daaraan toe maar wie heeft nu een koevoet mee als die opstap gaat?
Security niks?Enkele jaren geleden in een club werd er een meisje (die ik vaag kende) lastiggevallen door een kerel. Herhaaldelijk.
Als ik wat pintjes op heb kan ik nogal hoogmoedig worden en heb die kerel dan ook teken gedaan dat ie maar beter stopte.
Die gast was gekend in de buurt en ik had er al veel slechts over gehoord.
Uiteraard ging die helemaal uit z'n dak na m'n verwittiging. Hij vloog op me maar ik kon hem op de grond leggen en we hebben wat vuisten rondgeslingerd. Ineens voel ik verschillende personen in m'n rug die me allemaal een pag slaag wouden geven. Hij had heel wat vrienden mee. Ik belandde met m'n rug op de grond en ik voel hoe één van die gasten met z'n duim m'n oog wil induwen. Heb me er gelukkig met de hulp van enkele anderen kunnen uitwringen. Ben vertrokken met ferm blauw oog.
Security niks?
Some people just need a high five.Nee, nog nooit!!! ik vind het persoonlijk ook echt not done om andere levende wezens pijn te doen
Some people just need a high five.
...in the face, with a chair.
Thoh, dat is natuurlijk allemaal te zien in welke situatie hé.Daar ga ik zeker mee akkoord. Maar just be the bigger person and walk away from the argument .. ik vind ook soms dat iemand dat verdiend hoor, maar ik zal niet degene zijn die zo iets doet
Ik ben een vrouw van 1m60 en ik begin al te wenen als de imaginary authority figures boos op mij zijn dus tja, nog nooit.
In een vorig leven.- (In mijn jeugd) Iemand beweerde een goeie amateurbokser te zijn en hij zocht steeds brave of zwakke medestudenten uit om als boksbal te gebruiken. (letterlijk) Ik was dus de 'brave' gast van de klas, dus hij probeerde dit ook uit op mij.Zo ja, wat was de reden?
Ben jij een Brusselse jongere?ik ga wel eens uit op zaterdag en als er dan gevochten wordt, doe ik wel eens mee. (pas op: ik drink geen alcohol) Niets dat plezanter is, toch? Ons lichaam is erop gebouwd om af en toe eens een lap te verkopen. Wel nooit in louche milieus waar iedereen een mes of erger meedraagt.
Een Gentse universitair. Uit Brussel blijf ik liever weg qua uitgaan.Ben jij een Brusselse jongere?