Help, mijn vader is een HLN-reageerder

Ah nee, dan drinkt ge de drank, maar niet de garnaal. Die garnaal is niet vloeibaar. En als een garnaal vloeibaar zou zijn, leeft ze niet meer, is ze gestopt met bestaan en als ze gestopt is met bestaan, is ze ook gestopt met het garnaal zijn, dus is het geen garnaal meer. Dus een garnaal kunt ge niet drinken.🍤 🍤 🍤
Als je zo filosofisch redeneert, moet je ook snappen dat een wetenschappelijke definitie van vloeibaar niet allesomvattend is.
Waarom kan de garnaal niet vloeien door de stroom van het leven? Ik zeg: een garnaal is heel erg vloeibaar. En zelfs voelbaar en ook vloeiend!

Als je zo filosofisch redeneert, moet je ook snappen dat een wetenschappelijke definitie van vloeibaar niet allesomvattend is.

En ik was niet filosofisch aan het redeneren, maar logisch. Dat is een groot verschil. Een organisme leeft, dus de fractie van een seconde nadat het sterft, is het geen organisme meer.

Waarom kan de garnaal niet vloeien door de stroom van het leven? Ik zeg: een garnaal is heel erg vloeibaar. En zelfs voelbaar en ook vloeiend!

Ga toch bachbloesems smoren, mijnheer de osteopaat.

Laatst bewerkt:
Na het lezen van de laatste pagina's van deze thread moet ik toegeven dat ik het al minder erg vind dat mn vader een hln reageerder is

Ik ben vandaag tot de ontdekking dat mijn vader regelmatig reageert op HLN-artikelen. Wat moet ik nu doen? Ik kan logischerwijs niet dreigen met hem te onterven en aangezien ik geen kinderen heb (voor zover ik weet) kan ik hem ook niet zeggen dat hij zijn kleinkinderen niet meer mag zien zolang hij deze zieke praktijken verder zet. Ik heb jullie advies nodig>

Beste

Betreft: bovenstaande

Ik stel voor dat uw vader mijn online cursus van slechts 49,99 EUR per dag aanschaft waarbij ik hem stap per stap help bij het afkicken van het becommentariëren op HLN-artikels. Ik aanvaard enkel betaling via domiciliëring en een minimumduur van 9 maanden.
Dit klinkt misschien duur maar het gaat hier om uw vader en zijn welzijn.

Met vriendelijke groeten

Madou

Beste

Ik stel voor dat uw vader mijn online cursus van slechts 49,99 EUR per dag aanschaft waarbij ik hem stap per stap help bij het afkicken van het becommentariëren op HLN-artikels. Ik aanvaard enkel betaling via domiciliëring en een minimumduur van 9 maanden.

Met vriendelijke groeten

Madou
Ik geef meer om mn erfenis. WAAR IS DAT SPUITJE?

Beste

Met vriendelijke groeten

Madou
Hier zeker niet op ingaan! Mijn nonkel Freddy wil het doen voor een pak sigaretten en een sixpack Cara Pils.

Ik geef meer om mn erfenis. WAAR IS DAT SPUITJE?
Beste

Betreft: spuitje

Ik verwijs naar bovenvermeld bericht waarin u aangeeft de voorkeur te geven voor een spuitje.
Dit is iets waar ik u zéér zeker bij kan helpen.
Laten we afspreken om 2u35 deze nacht aan de achterkant van station Brussel Noord.

Tot gauw!

Met vriendelijke groeten

Madou

Beste

Betreft: spuitje

Ik verwijs naar bovenvermeld bericht waarin u aangeeft de voorkeur te geven voor een spuitje.
Dit is iets waar ik u zéér zeker bij kan helpen.
Laten we afspreken om 2u35 deze nacht aan de achterkant van station Brussel Noord.

Tot gauw!

Met vriendelijke groeten

Madou
Hier zeker niet op ingaan! Mijn nonkel Freddy wil een spuitje geven voor een pak sigaretten en een sixpack Cara Pils.

Op mobiel zijn er dingen die vrij te lezen zijn, terwijl ze op de PC achter een paywall staan, what!?

HLN heeft afgedaan

Terug
Bovenaan