Avondland
Well-known member
Sonic Prayer live.Earthless live is één van de beste dingen ooit.

Maareeuh ... eerst Bell Witch op 14/8.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sonic Prayer live.Earthless live is één van de beste dingen ooit.

Waar spelen die?Sonic Prayer live.
Maareeuh ... eerst Bell Witch op 14/8.
Eerst vanmiddag een band zo ondergronds dat ze zelf niet weten dat ze al bestaan ja!Eerst vanavond Kludde ja!
En, hoe was die band die niet bestaat?Eerst vanmiddag een band zo ondergronds dat ze zelf niet weten dat ze al bestaan ja!
Beste optreden ooit. Je had erbij moeten zijn want ze zijn al gesplit.En, hoe was die band die niet bestaat?
Ik ben steeds meer into het debuut/titelloos album (2008) van Blood Ceremony aan het raken! Ik zou dit willen omschrijven als een mix tussen Black Sabbath en Jethro Tull, maar dan met female vocals. Duidelijk weer een band die graag teruggrijpt naar de roots, dus sowieso iets voor mij. Moeilijk om te zeggen wat mijn favoriete track is, maar dankzij het gewéldige spooky orgel rond 3:35 is deze er zeker één van!
Ze hebben onlangs nog een nieuw album uitgebracht, maar die moet ik nog beluisteren. Tegenwoordig zouden ze wat psychedelischer klinken (van horen zeggen dan toch).
Damn, had ik dat maar geweten (ook omwille van de locatie).In mei hebben ze nog opgetreden in Brugge, met Uncle Acid. Het was leuk om ze nog eens te zien, want voor mij was het toen toch al weer van Roadburn 2016 geleden dat ik ze nog eens gezien had, en zo dikwijls zakken ze niet af naar Europa.

Ik weet niet of Alcest je ding is, maar die spelen eind september ook in Brugge. Zelfde locatie (cactus).Damn, had ik dat maar geweten (ook omwille van de locatie).![]()

Ik vond het al bijzonder dat zo'n band daar optreedt om eerlijk te zijn.Ik weet niet of Alcest je ding is, maar die spelen eind september ook in Brugge. Zelfde locatie (cactus).
Verder niet veel optredens op mijn radar in die omgeving![]()
Ik weerNog Kadavar-fans hier?
![]()

Ze zijn nu op tour met een "ecailles de lunes" set, dus ik zou misschien dat album eens proberen.Ik vond het al bijzonder dat zo'n band daar optreedt om eerlijk te zijn.
Die ken ik niet. Heb je een aanrader qua track/album?
Yeay!Ik weer
Hun drummer blijft hilarisch![]()

Hm nee, zegt me inderdaad niet veel. Ach ja. Ik ben slecht in gigs bijhouden en heb nog veel te weinig bands live gezien, maar wil hier al lang verandering in brengen eigenlijk.Ze zijn nu op tour met een "ecailles de lunes" set, dus ik zou misschien dat album eens proberen.
Het is wel geen Stoner of Doom, maar eerder black metal/shoegaze achtig. Dus het zal misschien je ding niet zijn.
Kom je ook? Zal voor mij mijn eerste concert worden sinds vader worden. Bell Witch is niet 100% mijn ding, maar als het te vergelijken is met Stygian Bough, dan komt dat wel goed. Ben ook nostalgisch naar die zaal, heb daar vroeger gerepeteerd en ook opgetreden, back in ze day.Waar spelen die?
The isolation tapes vind ik ook een hele leuke plaat van kadavar. Zoals de naam doet vermoeden opgenomen tijdens de covid Lockdown, en hij klinkt zeer beïnvloed door pink Floyd.Yeay!
Leuke track. Dit is niet helemaal meer de Kadavar die ik ken.![]()
Ik zal er normaal gezien wel aanwezig zijn.Kom je ook? Zal voor mij mijn eerste concert worden sinds vader worden. Bell Witch is niet 100% mijn ding, maar als het te vergelijken is met Stygian Bough, dan komt dat wel goed. Ben ook nostalgisch naar die zaal, heb daar vroeger gerepeteerd en ook opgetreden, back in ze day.
De vocals doen mij trouwens altijd wat aan die van Bobby Liebling (Pentagram) denken om de één of andere reden. Waarschijnlijk nog een reden dat ze wel mijn ding zijn!The isolation tapes vind ik ook een hele leuke plaat van kadavar. Zoals de naam doet vermoeden opgenomen tijdens de covid Lockdown, en hij klinkt zeer beïnvloed door pink Floyd.