Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Op hun amerikaanse tour gaan ze hem blijkbaar volledig spelen:Ik ben nu ook een eindje ver. Dit is eigenlijk een fictieve OST met heel veel giallo sfeer, zoals @PBR Streetgang aangeeft. Conceptueel album dat aangenaam is om naar te luisteren, maar hoe ze dat gaan vertalen naar een optreden is ook een beetje de vraag. Of je speelt het integraal of je speelt er niets van? Vraagt alleszins wel veel lef om zo'n album naar buiten te brengen, want dit is geen klassiek album met catchy songs maar een narratief concept dat nauw aan elkaar samenhangt. Maar wel een heel geslaagd concept, vind ik.
Is dat het boomerfestival met Metallica en Linkin Park?Voor degenen die de AOTW van Acid Bath wel konden smaken paar maanden terug, ze zijn ineens weer actief blijkbaar.
Voorlopig enkel nog een optreden in de USA bekend gemaakt. Maar dit lijkt mij mogelijks ook wel een kanshebber om dan op de lineup van Roadburn te verschijnen.
yesIs dat het boomerfestival met Metallica en Linkin Park?
Ik dacht echt exact hetzelfde. Ditto voor Sumac!Hopelijk doet OXN een Belgische passage![]()
En Chat Pile!Ik dacht echt exact hetzelfde. Ditto voor Sumac!
27/4 in de trix!En Chat Pile!
Ticket gekocht, carpool anyone?27/4 in de trix!
Je mag mee achterop op de fietsTicket gekocht, carpool anyone?
Als er echt gecarpoold wordt, wil ik wel graag mee ja!Ticket gekocht, carpool anyone?

Als er echt gecarpoold wordt, wil ik wel graag mee ja!![]()

Als je meer zekerheid wilt kan je ook wel met mij carpoolenAls er echt gecarpoold wordt, wil ik wel graag mee ja!![]()

Enkel als het GY!BE is.Op Kid rekenen voor een optreden is wel tricky![]()

Alright! Ticketje gescoordAls je meer zekerheid wilt kan je ook wel met mij carpoolen![]()

Jammer genoeg kan ik vandaag niet naar Desertfest komen. Als ik iemand nog een plezier kan doen met een dagticket voor vandaag, PM me maar.