Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tanden poetsen, gezicht opfrissen, wax in het haar en kleren aandoen. 10 minuten max.Diegene die een kwartier of zelfs minder opstaan voor ze vertrekken: wassen jullie zich niet?![]()
Ik douche mij altijd 's avonds en als ik nu uitzonderlijk veel gezweet heb, dan nog eens snel 5 minuten douchen.Diegene die een kwartier of zelfs minder opstaan voor ze vertrekken: wassen jullie zich niet?![]()
Als goede ambtenaar doe ik dat op het werk tijdens de werkuren.Diegene die een kwartier of zelfs minder opstaan voor ze vertrekken: wassen jullie zich niet?![]()

Dit.Tanden poetsen, gezicht opfrissen, wax in het haar en kleren aandoen. 10 minuten max.
Ik douche mij altijd in de avond, ga daar niet vroeger voor opstaan.
Of ge hebt u mistypt, of ge slaapt verder op uw werk.Behalve als ik met de vroege werk (05h tot 14h), dan sta ik specifiek tussen 04h50<->05h45 om te werken.

Dicht bij huis werken : (imho) een niet te onderschatten luxeI
Om 9u ben ik op kantoor (5 minuten wandelen).

Eerlijk, zelf ook lang onderschat maar inderdaad een gigantische luxe.Dicht bij huis werken : (imho) een niet te onderschatten luxe![]()
Maat, ik snap ook niet hoe ze het doet, niet te begrijpen.Uw vriendin is op een kwartier klaar?![]()
Ik heb nooit gesnapt hoe mensen dat doen. En ik bedoel dan effectief fysiek letterlijk. Als ik mezelf ‘s avonds douche en ik sta ‘s ochtends op dan ligt mijn haar vettig en plat tegen mijn hoofd. Er is geen wax ter wereld die dat ooit in orde krijgt zonder dat ik mijn haar opnieuw was.Tanden poetsen, gezicht opfrissen, wax in het haar en kleren aandoen. 10 minuten max.
Ik douche mij altijd in de avond, ga daar niet vroeger voor opstaan.