Hoe laat sta jij op als je gaat werken?

Hoe vroeg sta jij op in de week als je overdag moet werken (buitenshuis)?

• Voor 4 uur

Stemmen: 3 0,9%
  • Tussen 4 en 4u59 uur

Stemmen: 11 3,2%
  • Tussen 5u en 5u29

Stemmen: 21 6,1%
  • Tussen 5u30 en 5u59

Stemmen: 33 9,5%
  • Tussen 6u en 6u29

Stemmen: 64 18,5%
  • Tussen 6u30 en 6u59

Stemmen: 78 22,5%
  • Tussen 7u en 7u29

Stemmen: 63 18,2%
  • Tussen 7u30 en 7u59

Stemmen: 17 4,9%
  • Tussen 8u en 8u59

Stemmen: 25 7,2%
  • 9 uur of later

Stemmen: 9 2,6%
  • Ik werk in shifts of nacht

Stemmen: 17 4,9%
  • Ik werk niet of geen eenduidig antwoord mogelijk

Stemmen: 5 1,4%

• Totaal aantal stemmers
    346
Rond half 9 of 9 uur (afhankelijk hoe laat het was de nacht ervoor) als ik thuiswerk. Rond half 8 of 8 uur als ik naar kantoor ga.

Om 7 uur opstaan of vroeger doe ik alleen als ik het vliegtuig moet halen. Voor de rest doe ik dat voor niks of niemand.

Diegene die een kwartier of zelfs minder opstaan voor ze vertrekken: wassen jullie zich niet? :unsure:
Ik douche mij altijd 's avonds en als ik nu uitzonderlijk veel gezweet heb, dan nog eens snel 5 minuten douchen.
Ik heb geen job die fysieke inspanning vereist, dus zweten op mijn werk doe ik ook al niet.

Opstaan doe ik altijd rond 08:30u en ik vertrek om 09:00 om dan om 09:30u te beginnen met werken tot 17u30.
Ik sta echter op het punt elders te tekenen (5 minuten dichter bij huis nog), waar een FT (36u) mogelijk is in 4 werkdagen.
Dat wordt een half uur vroeger opstaan (2km dichter bij huis, dat maakt het verschil dus niet) en steeds werken tot 18:30u.

07.30 , en exact samen met mijn vrouwke, zalig is dat. slechts 1 wekker nodig om in te stellen. en de ene moet de andere niet wekken.

Voor de dochter: 8u ofzo om zo ergens voor 10u op het werk te arriveren. Vrouw werkte ook in de horeca en begon laat.

Nu meestal 6u-6u30. Dochter is dan meestal toch wakker, mijn vrouw moet om 6u op, en ik probeer te douchen voor ik alleen met de dochter ben. Ik maak de dochter dan klaar en zet ze af aan de crèche om uiteindelijk rond 9u op mijn werk te zijn. De dag dat mijn vrouw thuis is, donderdag, zou ik door om 6u op te staan om 7u30 op het werk zijn :unsure:

Ik werk fulltime van huis dus ik sta op wanneer ik wil. Of beter gezegd, ik sta op voor andere prioriteiten ipv om mij klaar te maken voor het werk. Behalve als ik met de vroege werk (05h tot 14h), dan sta ik specifiek tussen 04h50<->05h45 om te werken.
Tijdens dagshifts (08h-17h) en weekend sta ik op rond 05h45-6h om te studeren, en als ik naar kantoor trek, doe ik dat nadat ik de kinderen heb afgezet aan school om dan rond 08h20-08h30 op't werk te arriveren.

En om de neuters te snel af te zijn, het bedrijf heeft er geen problemen mee zolang ik mijn werk maar naar behoren uitvoer, wat ook gebeurt.

Ik sta op om 05:15u zodat ik tot 06:00u 100% tijd heb voor mezelf. Daarna maak ik mij klaar, ga ik met de hond wandelen en ruim ik het huis wat op (vaatwasser leegmaken enz.).
Om 07:00u vertrek ik naar kantoor of mijn eerste opdracht van de dag.
's Avonds (nooit voor 18:00u) is het dan de baby in bed steken en mijn vriendin bezighouden... :fingerguns_r:

Behalve als ik met de vroege werk (05h tot 14h), dan sta ik specifiek tussen 04h50<->05h45 om te werken.
Of ge hebt u mistypt, of ge slaapt verder op uw werk. :)

Ik sta op om 5u45 als ik in Bxl werk (vertrek om 6u55), bij thuiswerk zal dat eerder 7u/7u15 zijn. Ik begin doorgaans met werken om 8u. Het uurtje tussen het opstaan en het daadwerkelijk vertrekken is voor mij wel "het momentje voor mezelf" van die dag en puur genieten.

Ik werk in wisselende werktijden, maar meestal met de ochtend.
Dan sta ik om 4:15u op om om 7u te beginnen op het werk.
Lijkt vroeg, maar heb nu eenmaal veel meer tijd nodig dan anderen om mij klaar te maken.

Tanden poetsen, gezicht opfrissen, wax in het haar en kleren aandoen. 10 minuten max.

Ik douche mij altijd in de avond, ga daar niet vroeger voor opstaan.
Ik heb nooit gesnapt hoe mensen dat doen. En ik bedoel dan effectief fysiek letterlijk. Als ik mezelf ‘s avonds douche en ik sta ‘s ochtends op dan ligt mijn haar vettig en plat tegen mijn hoofd. Er is geen wax ter wereld die dat ooit in orde krijgt zonder dat ik mijn haar opnieuw was.

Terug
Bovenaan