JanusDR
Well-known member
Woke extremisme noem ik dat.Jawel maar ik mag ze niet meer uitbuiten van de staat. Ze mag haar geld nu houden![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Woke extremisme noem ik dat.Jawel maar ik mag ze niet meer uitbuiten van de staat. Ze mag haar geld nu houden![]()
Gewoon inbrengen als relatiegeschenk.Jawel maar ik mag ze niet meer uitbuiten van de staat. Ze mag haar geld nu houden![]()
Aach, een connaisseur. Gij kent er tenminste iets van. Hoewel ik blij ben dat ik uw raad omtrend parende pinguins niet gevolgd heb.Woke extremisme noem ik dat.
Ik breng andere dingen in als geschenk in mijn relatieGewoon inbrengen als relatiegeschenk.

Door dat Israel/Palestijns gedoe geen oudejaarstrip naar Jordanië, en ook trip naar Dubai eind oktober valt waarschijnlijk in het water.
Het is daar misschien wel hevig, maar de gevolgen voor mij zijn toch ook niet te onderschatten!
Ja maar mijn ticket dubai kostte slechts 95 euro, dus zo warmpjes hoef ik er daarvoor niet bij te zitten!Maar meneerke hieronder, ge zat in het verkeerde topic hé:
Sorry, my mistake. Als ge geen first class wilt boeken bij Emirates en dan geen 90 minuten durende review op Youtube post waarin je klaagt dat uw warm handdoekske 1,2° te koud was heb je hier inderdaad niks te zoeken.Ja maar mijn ticket dubai kostte slechts 95 euro, dus zo warmpjes hoef ik er daarvoor niet bij te zitten!
Ik breng mijn relatiegeschenk soms inGewoon inbrengen als relatiegeschenk.

Krijgt gij daar een magnumfles champagne in?Ik breng mijn relatiegeschenk soms in![]()

Wat gesmolten Leonidas chocolaatjes bedoelt ge…Krijgt gij daar een magnumfles champagne in?
Veel geoefend dan?
Zo'n pauperchocolade zeg. Ik laat mijn eigen cacaobonen invliegen en Dominique Persoone maakt daar dan iets Persoonelijks van.Wat gesmolten Leonidas chocolaatjes bedoelt ge…