Het ging dus, om de duidelijkheid, alleen omtrent het aspect van de spaarcenten. Mijn woonsituatie in het komende jaar is niet het beste idee, maar waarvoor ik wel al lang heb gekozen. Mijn uitstelgedrag werkt hierbij in het voordeel van de spaarboek.Misschien je eigen post nog eens lezen. In de openingspost stonden deze 2 vragen. Eerst dit:
Maar erna ook dit, nadat je je toekomstplannen uitlegde:
Dusja, je hebt ook gevraagd wat mensen zouden doen in jouw plaats i.v.m. je toekomstplannen. Dan moet je niet verbaasd zijn dat ze dat ook doen...
En dan verder:
Dus je kent er. Meerdere zelfs. Maar een studio of co-housing is blijkbaar te min voor jou. Of een stad zoals Tienen ook blijkbaar:
En op je ingesteldheid is al meermaals commentaar gekomen en advies errond, dat je gewoon negeert. En dan maar "ik ken niemand" en "maar het is zo duur" en "daar wil ik niet wonen" en ...
Ik heb gezegd dat ik het absoluut niet zie zitten om in een studio of co-housing te wonen, en waarom verhuizen naar een andere stad weinig voordeel met zich meebrengt (zie vervoer). Dat ik in Tienen nog niet wil doodvallen blijf ik achter staan, maar dat staat los van deze discussie.
En nogmaals, mijn vraag gaat puur over het financieel aspect waar ik ook goede antwoorden op heb gekregen. Dat die discussie hier is uitgelopen heb ik niet om gevraagd, en zeker niet het projecteren van uw eigen gevoel hieromtrent.