Daniël-Kun
Member
De wereld zou nogal chaotisch zijn in het begin, maar misschien zal het met de tijd beter worden?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Of iedereen moordt elkaar uit omdat je de ganse dag gezeik en negativiteit moet horen...De wereld zou nogal chaotisch zijn in het begin, maar misschien zal het met de tijd beter worden?
Of net niet, want de mods zouden moeten toegeven dat we eigenlijk gelijk hebben.Dan ga ik van de ene ban naar de andere. En irl ook.
Iedereen slaat dan binnen de 5' op elkaars gezicht.

Die spreken de waarheid niet, die denken de waarheid te spreken. Dus de aanname waarvan gestart wordt, is al fout. Hoe dikwijls zie je niet iemand met het IQ van een demente okapi onzin vertellen gevolgd door "Maar 't is toch waar"?kijk gewoon naar HLN facebook reacties om te weten hoe het er aan toe zou gaan
wel, die spreken hun eigen waarheid. Logisch toch, anders als de waarheid effectief universeel zou zijn dan hebben we direct de oplossing voor allesDie spreken de waarheid niet, die denken de waarheid te spreken. Dus de aanname waarvan gestart wordt, is al fout. Hoe dikwijls zie je niet iemand met het IQ van een demente okapi onzin vertellen gevolgd door "Maar 't is toch waar"?
Zouden zo'n mensen dan altijd zwijgen of ineens slim worden?
excuseer Annemie, hebt ge toevallig goesting om te neuken?

Eerst wat emotie tonen…
”ooooh, een dood vogeltje…. Gaan we poepen?”![]()
En moeten we dan allemaal dezelfde profielfoto gebruiken?Iedereen Forumgebruiker, want ik lieg nooit.
Jij zegt dan ook zelden nuttige dingen. Dus je moet nergens over liegen.Iedereen Forumgebruiker, want ik lieg nooit.