Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Idd. Veel mid seizoen filler van de 67 minuten. En 15 minuten opbouw naar een episode die er niet meer komt dit seizoen ...Ja dit had wel een goeie voorlaatste aflevering geweest.

1u24? Die laatste was toch maar goed 1u05?Zo teleurgesteld. Zag dat de aflevering 1u24 duurde en werd direct excited maar op het einde leek het alsof er nog niks was gebeurd
Dit dus.Mij schiet er maar 1 woord binnen : geldkoe…en maar blijven melken zolang het kan .![]()

Ik bekijk in dat geval een recap op Youtube, dat helpt om op voorhand wat op te frissen.Ik hoop dat Seizoen 3 iets langer gaat worden en dat de stukken die we op het einde te zien kregen nu zich wat duidelijker gaan afspelen. Het meeste van al hoop ik dat het niet zo verduiveld lang gaat duren eer dat nieuwe seizoen eraan komt want ik had de eerste paar afleveringen echt moeite om me voor te halen wie dat wie weeral was. Zeker in een reeks met zoveel personages, namen en facties vond ik het bijzonder moeilijk. Achteraf was ik aan het denken dat ik beter het eerste seizoen nog is opnieuw had bekeken.