Renegadexxripxx
Well-known member
Neen, ik heb gevraagd of er niks illegaals is nadat ze het had over de bijbouw die wel vergund is. Kan me mijn letterlijke woorden nu ook niet meer precies herinneren natuurlijk. Een compromis gaan tekenen waarin ik uitdrukkelijk moet aanvaarden en erkennen dat er niet vergunde verharding ligt, voelt gewoon enorm slecht aan. Ik wil dat risico niet nemen, hoe klein ook. Het zal altijd door mijn hoofd blijven spoken en het woonplezier wegnemen.
Dan moet je afwegen of het voor u de boete van 10% van uw bod waard is. Want ongeacht van wat jij hebt GEZEGD. Daar heb je geen enkel bewijs van.
Indien jij dan ook wil afzien van de aankoop ga jij daarvoor opdraaien.
De praktische werkwijze is zoals hier al gezegd, die navraag laten doen of er effectief een probleem is dat je dat moet afbreken wat er nu staat. Als dat niet het geval is, en doordat je zelf al gezegd hebt dat je niet van plan bent om het af te breken of verbouwingen te doen, dan is er niets in realiteit wat u tegenhoudt.
Behalve uw eigen irrationeel gevoel. En daar moet je u dan maar over zetten. Bij elke aankoop zal er wel iets zijn waar je twijfels bij hebt. Aangezien je de aankoop gedaan hebt. Je letterlijk hebt zitten zeggen dat dit voor u de ideale woning is en was en je blij was toen die terug op de markt was en je niet kon wachten om het te kopen en uw slag te slaan.
Is het dan ook het moment om gewoon zoals hierboven staat, proberen om die clausule geschrapt te krijgen. U neer te leggen bij uw aankoop. En die te bekijken van zijn positieve kant... met name dat je af bent van een appartementje waar de huurprijs jaarlijks indexeert. En je er nu effectief een ganse woning voor hebt.
En ja als dat niet kan, een middel te zoeken om dat wel te doen. Want voor al de rest zie ik toch niets anders haalbaar zolang je niet bereid bent om uw 10% borg kwijt te spelen van uw bod... en mij is dit euvel die 10% voor geen meter het waard en zou ik mijn gevoel inslikken en zoals ik al gezegd heb dit bekijken op basis van de redenen waarvoor ik de woning gekocht had.