Ik ben zat en neem mee

Al mijn vrienden 20j geleden: "Mulan, want die drinkt nie, dus toch ene nuchtere met verstand mee die ervoor gaat zorgen dat we veilig thuis geraken!" 🤷🏼‍♀️

Een liter bruine rum en Pepsi cola en de onderbroek van Tim De Pril en ik ga niet weg, dus hoef ik ook niets mee te nemen en ma boiiiiiiiiiiii en een tandenborstel en een fake poes en geen portie kaas en al mijn vrienden 20j geleden: "Mulan, want die drinkt nie, dus toch ene nuchtere met verstand mee die ervoor gaat zorgen dat we veilig thuis geraken!" en de single Wall Street van DJ Fred en Arnold T.

ik ben zat van cara pils en val uit mijn caravan terwijl ik op weg was naar de liter bruine rum en Pepsi cola, door de val heb ik maar 1 broekspijp meer, ik steek een pizza van de aldi in de airfryer en eet enkel de olijf op. The @Tonerider edition

Nog nooit iets meegenomen terwijl ik zat was. Ik deel meestal shotjes uit dan, ik ben eigenlijk Harrie van EOTB.

Ik ben een plezante zatte heb ik al meermaals gehoord, dus eigenlijk neem ik sfeer mee. :cool:

Terug
Bovenaan