Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Toch triestig dat Anderlecht = X altijd meteen de reactie geeft MAAR JULLIE WEL DAN?????Brugge speelt doorgaans sprankelend voetbal dan?
Zit idd niet in de selectie.Vlap trouwens met de beloften moeten spelen, dus die zal er morgen niet bij zijn.
Ik dacht oprecht dat die meerwaarde kon zijn voor rsca, denk dat die het moeilijk heeft met de druk bij rsca hier is het van moeten bij heerenveen alles mag niet moet.Zit idd niet in de selectie.
Vlap ook gewoon niet gemaakt voor onze competitie. Zit stikkapot na 60 minuten, zijn passing ook vaak ondermaats.
En dan ook nog eens een slechte mentaliteit. Wenen als hij wordt vervangen ondanks prutsprestaties, een penalty opeisen.
Geef dan maar volop de kansen aan El Hadj, Verschaeren , Stroeykens en waarschijnlijke nieuwkomer van Salzburg.
Hopen dat er een Nederlandse club komt aankloppen, om hem desnoods een half seizoen te lenen.
Wat wss ook met Zulj zal gebeuren.
Milic zou naar Lech Poznan gaan, definitief. Die man zou 1,2miljoen verdienen bij ons. Mooi cadeautje van Devwoe ...

Die zit nog in quarantaine he.Schone binnenkomer voor Frankie![]()

Ik dacht oprecht dat die meerwaarde kon zijn voor rsca, denk dat die het moeilijk heeft met de druk bij rsca hier is het van moeten bij heerenveen alles mag niet moet.
En als hij speelt wil hij hem te veel bewijzen ( forceren ) is zo als je zegt een uitleenbeurt zou hem geen slecht doen ( naar nederland ).
Benieuwd hoe wij voor de dag gaan komen deze avond zonder vanaken met wss CDK op zijn positie, en de entree van Dost. Zal geen makkelijke match worden stvv toch beetje in de flow sinds maes daar trainer is.
Zou er ook geen penalty voor geven, duidelijke gezichtsbescherming.Belachelijke penalty, gewoon gezichtsbescherming. Maar goed, ik had al niet verwacht dat we zouden winnen vandaag.
Loden schoenHolzhauser van begin dit seizoen had die penalty wel omgezet. Zelfs penalties scoren lukt ons niet meer, het gaat weer moeilijk worden vandaag![]()