Dr. Sheldon Cooper
Well-known member
Mvn bndHoe is dat geen geel voor Delcroix?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mvn bndHoe is dat geen geel voor Delcroix?

Holzhauser hoort echt niet in die top 3, met alle respect.
Pfrt, wat kan mij die match nog schelen. Toch zo kleinzerig allemaal dat er niks gezegd mag worden over een speler van uw ploeg zonder die van mij er bij te halen.Jaja, 't is duidelijk dat ge u nog altijd niet over 23 Augustus hebt gezet. Get over it.
Veel argumenten behalve one-liners ala "kutmatch van Holzhauser, weeral" komen er ook niet uit. 11 goals en 9 assists bij een promovendus waardoor die maandenlang bovenaan het klassement stond en bij wijlen het leukste voetbal van 1A speelde.
Hij speelt 1 maand slecht, maar er is niemand die 5 maanden top gepresteerd heeft, en anderen in de running hebben ook genoeg snertmatchen gespeeld.
Maar geef gerust uw top-3, deel gerust enkele argumenten zodat er gediscussieerd kan worden.
Pfrt, wat kan mij die match nog schelen. Toch zo kleinzerig allemaal dat er niks gezegd mag worden over een speler van uw ploeg zonder die van mij er bij te halen.
1. Refaelov
2. Mercier
3. Mata
Drie spelers die onmisbaar zijn bij hun team en altijd hun match spelen.
Allez kom, beweert ge nu echt dat Holzhauser sinds midden oktober nog een goeie match gespeeld heeft?Yup, zagen we bij Refaelov vandaag... Da ge Holzhauser en Onuachu onderuit haalt, en dan Refaelov naar voren draagt met nietszeggende argumenten "hij speelt altijd zijn match". Mijn zakken zijn vol.
Antwerp is ondermaats bezig dit seizoen en Refaelov toont evenzeer te weinig thuis om aanspraak op de Schoen te maken. Uiteindelijk ook maar bij 25% van de doelpunten van Antwerp rechtstreeks betrokken, dat is niet bijzonder veel voor een speler op zijn positie.
True, maar die hun acties vallen gewoon veel minder op dan goals en assists. Murillo en Maehle hadden ook (meer) punten moeten krijgen.Waarom altijd een aanvallende speler voor de gouden schoen, mag toch eens naar een verdediger/keeper gaan ook imo
Begrijp niet goed wat Kompany daar in ziet. Pijlsnel maar daar blijft het meestal bij, toch?Moest Amazu + slechte voorzet een bingo zijn in een drinking game, ik was iedere match van Anderlecht bij de rust al ladderzat.
Allez kom, beweert ge nu echt dat Holzhauser sinds midden oktober nog een goeie match gespeeld heeft?
Onuachu was ik net vergeten. Mag in de plaats van Mata.
Tegen Anderlecht telt alleen laatste 15minOHL laat aanvallend wel heel weinig zien vandaag

Leuven speelt thuis dus dan is dat geen hold-upWat een hold up gaat dit zijn