Jupiler Pro League 2020-2021

Voor welke ploeg supporter jij?

• Totaal aantal stemmers
    226
Status
Niet open voor verdere reacties.
Holzhauser hoort echt niet in die top 3, met alle respect.

Jaja, 't is duidelijk dat ge u nog altijd niet over 23 Augustus hebt gezet. Get over it.
Veel argumenten behalve one-liners ala "kutmatch van Holzhauser, weeral" komen er ook niet uit. 11 goals en 9 assists bij een promovendus waardoor die maandenlang bovenaan het klassement stond en bij wijlen het leukste voetbal van 1A speelde.
Hij speelt 1 maand slecht, maar er is niemand die 5 maanden top gepresteerd heeft, en anderen in de running hebben ook genoeg snertmatchen gespeeld.

Maar geef gerust uw top-3, deel gerust enkele argumenten zodat er gediscussieerd kan worden.

Jaja, 't is duidelijk dat ge u nog altijd niet over 23 Augustus hebt gezet. Get over it.
Veel argumenten behalve one-liners ala "kutmatch van Holzhauser, weeral" komen er ook niet uit. 11 goals en 9 assists bij een promovendus waardoor die maandenlang bovenaan het klassement stond en bij wijlen het leukste voetbal van 1A speelde.
Hij speelt 1 maand slecht, maar er is niemand die 5 maanden top gepresteerd heeft, en anderen in de running hebben ook genoeg snertmatchen gespeeld.

Maar geef gerust uw top-3, deel gerust enkele argumenten zodat er gediscussieerd kan worden.
Pfrt, wat kan mij die match nog schelen. Toch zo kleinzerig allemaal dat er niks gezegd mag worden over een speler van uw ploeg zonder die van mij er bij te halen.

1. Refaelov
2. Mercier
3. Mata

Drie spelers die onmisbaar zijn bij hun team en altijd hun match spelen.

Refa hoort eerlijk gezegd niet thuis in de top-3. Heeft wat goeie matchen gespeeld, maar is de laatste paar weken toch weer onzichtbaar. Net zoals Holzhauser ook onzichtbaar is momenteel, maar bon, die zit nog altijd betrokken bij 20 goals van Beerschot dit seizoen.
Om die reden zouden Mercier en/of Henry ook altijd in de top-5 horen, maar als ik het zo bekijk op HLN is die kans miniem.
Het zal dus, volgens de 'kenners' een strijd worden tussen Holzhauser, Refaelov en Onuachu.

Pfrt, wat kan mij die match nog schelen. Toch zo kleinzerig allemaal dat er niks gezegd mag worden over een speler van uw ploeg zonder die van mij er bij te halen.

1. Refaelov
2. Mercier
3. Mata

Drie spelers die onmisbaar zijn bij hun team en altijd hun match spelen.

Yup, zagen we bij Refaelov vandaag... Da ge Holzhauser en Onuachu onderuit haalt, en dan Refaelov naar voren draagt met nietszeggende argumenten "hij speelt altijd zijn match". Mijn zakken zijn vol.
Antwerp is ondermaats bezig dit seizoen en Refaelov toont evenzeer te weinig thuis om aanspraak op de Schoen te maken. Uiteindelijk ook maar bij 25% van de doelpunten van Antwerp rechtstreeks betrokken, dat is niet bijzonder veel voor een speler op zijn positie.

Edit: En geen idee of die match u nog iets kan schelen, maar die vijandigheid in uw posts tegenover Holzhauser was opvallend.

Yup, zagen we bij Refaelov vandaag... Da ge Holzhauser en Onuachu onderuit haalt, en dan Refaelov naar voren draagt met nietszeggende argumenten "hij speelt altijd zijn match". Mijn zakken zijn vol.
Antwerp is ondermaats bezig dit seizoen en Refaelov toont evenzeer te weinig thuis om aanspraak op de Schoen te maken. Uiteindelijk ook maar bij 25% van de doelpunten van Antwerp rechtstreeks betrokken, dat is niet bijzonder veel voor een speler op zijn positie.
Allez kom, beweert ge nu echt dat Holzhauser sinds midden oktober nog een goeie match gespeeld heeft?

Onuachu was ik net vergeten. Mag in de plaats van Mata.

Waarom altijd een aanvallende speler voor de gouden schoen, mag toch eens naar een verdediger/keeper gaan ook imo

Voor mij Mignolet!

Moest Amazu + slechte voorzet een bingo zijn in een drinking game, ik was iedere match van Anderlecht bij de rust al ladderzat.

Allez kom, beweert ge nu echt dat Holzhauser sinds midden oktober nog een goeie match gespeeld heeft?

Onuachu was ik net vergeten. Mag in de plaats van Mata.

Ik zet Holzhauser ook niet op 1, ik heb al erkend dat hij de laatste weken slecht speelt. Al vind ik dat zijn corona-ziekte daar waarschijnlijk een groot aandeel in heeft. Net zoals het feit dat heel het team sindsdien slecht speelt.

Sinds midden Oktober is ook wel heel/te vroeg om te stellen dat hij slecht begon te spelen.

17/10 STVV, 2 goals + assist
31/10 OHL, 1 goal + assist
7/11 Kortrijk, 1 goal + 2 assists
22/11 Anderlecht, 1 goal
29/11 KV Mechelen, 1 assist

5 matchen waarin hij meer rechtstreekse goals veroorzaakt dan Refaelov op 20 matchen.

Logische terugval van OHL en Beerschot hé. Geen schande uiteraard, nu al meer bijgebracht dan veel andere ploeg op één seizoen kunnen.

De scherpte ontbreekt inderdaad vandaag, dat merkt ge. Heeft ook te maken, zowel bij Beerschot als bij ons, met het feit dat we eigenlijk ook geen zomerbreak hebben gehad door die opgeschoven promotiefinale.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan