Jupiler Pro League 2020-2021

Voor welke ploeg supporter jij?

• Totaal aantal stemmers
    226
Status
Niet open voor verdere reacties.
Verlies je onterecht als je zelf amper een bal tussen de palen krijgt en een penalty weg geeft? Niet echt hé. Eigen schuld dikke bult.

Het is erg gekomen als je van zo een zwak OHL niet kan winnen.

Echt fris leken die van OHL wel niet. Constant aan de arm/schouder hangen als ze voorbij gelopen werden. Helaas maar 1 keer bestraft door de scheids.

Jemelka moet hij gewoon zijn 2e geel geven omdat hij aan Nmecha gaat hangen.
Het was nog ver maar was gewoon op weg naar doel.
Trekfout, spelbederf is geel dus rood

Langs de andere kant Kompany leert het ook niet. Sardella heeft zo al vaker foute keuzes gemaakt, in aanvallend en verdedigend opzicht
Amuzu, kan beter met de Belgium Tornados mee want behalve hard lopen, wat kan die nog ?
Dauda en Collasin, dat is bladopvulling of wat brengen die bij ?

Het is erg gekomen als je van zo een zwak OHL niet kan winnen.

Echt fris leken die van OHL wel niet. Constant aan de arm/schouder hangen als ze voorbij gelopen werden. Helaas maar 1 keer bestraft door de scheids.
Verboomen liet aan beide kanten wel heel veel toe, voor alle duidelijkheid. Delcroix (spelbederf op Romo) en Lawrence (op Vlietinck) werden daar ook niet voor bestraft.

En dat gebrek aan frisheid lijkt me logisch. Los van de veel te korte winterbreak hebben wij in de zomer ook geen stop gehad.

Verboomen liet aan beide kanten wel heel veel toe, voor alle duidelijkheid. Delcroix (spelbederf op Romo) en Lawrence (op Vlietinck) werden daar ook niet voor bestraft.

En dat gebrek aan frisheid lijkt me logisch. Los van de veel te korte winterbreak hebben wij in de zomer ook geen stop gehad.
Over het algemeen deed de scheids het goed vond, maar enkele keren had hij gewoon strenger moeten ingrijpen.
Was inderdaad domme fout van Lawrence die niet gefloten wordt. En gelukkig had niemand de fout van Delcroix gezien want dat was gewoon geel.

Over het algemeen deed de scheids het goed vond, maar enkele keren had hij gewoon strenger moeten ingrijpen.
Was inderdaad domme fout van Lawrence die niet gefloten wordt. En gelukkig had niemand de fout van Delcroix gezien want dat was gewoon geel.
Ik vond hem voor de rest trouwens ook uitstekend fluiten, eindelijk iemand die niet voor elke futiliteit het spel stillegt.

En Jemelka had idd zijn tweede gele kunnen krijgen maar Nmecha moet daar ook gewoon slimmer zijn. Als hij gaat liggen is het altijd prijs. Chapeau dat hij doorvoetbalt, daar niet van.

Ik vond hem voor de rest trouwens ook uitstekend fluiten, eindelijk iemand die niet voor elke futiliteit het spel stillegt.

En Jemelka had idd zijn tweede gele kunnen krijgen maar Nmecha moet daar ook gewoon slimmer zijn. Als hij gaat liggen is het altijd prijs. Chapeau dat hij doorvoetbalt, daar niet van.
Het is niet omdat hij doorspeelt dat hij nadien de kaart niet meer mag trekken voor spelbederf hé.
Gewoon een fout van de ref, net zoals Delcroix ook geel moest krijgen voor spelbederf op Romo

De leerkracht moet hij maar in de week spelen, in het weekend moet hm fluiten, en fatsoenlijk

Het is niet omdat hij doorspeelt dat hij nadien de kaart niet meer mag trekken voor spelbederf hé.
Gewoon een fout van de ref, net zoals Delcroix ook geel moest krijgen voor spelbederf op Romo

De leerkracht moet hij maar in de week spelen, in het weekend moet hm fluiten, en fatsoenlijk
Dat is sinds dit seizoen bij mijn weten niet meer van toepassing.

Zie punt 4.

Dat is sinds dit seizoen bij mijn weten niet meer van toepassing.

Zie punt 4.
Eerste keer dat ik dit lees/hoor. Dit vind ik erg vreemd, en haalt toch snelheid uit het spel?
Toch leuker als voetballiefhebber dat bvb. Nmecha alles uit de kast haalt om te scoren ook al wordt hij gehinderd, en dat achteraf de terechte kaart volgt? Dan dat hij stopt met lopen omwille van de fout, en de scheids dan verplicht wordt om een fout te fluiten inclusief een kaart te geven.
Dat vind ik erg spijtig. Tenzij ik het verkeerd zou interpreteren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan