Jupiler Pro League 2020-2021

Voor welke ploeg supporter jij?

• Totaal aantal stemmers
    226
Status
Niet open voor verdere reacties.
Slaan en spuwen vind ik wel, maar dit was echt maar een duw, ik vind het zwaar overdreven, geel vind ik meer dan genoeg voor zoiets
Ze gingen niet naar de bal, de bal ging niet naar hen en 't was zeker geen ongelukje omdat hij hem niet zag of z' evenwicht verloor.

Zuiver geweld, terecht rood.

Die worden toch op de club getest dacht ik?
herkennen die hun spelers dan niet?
Geen idee, als het door doktor van de club dan is het gewoon moedwillig en mag Moeskroen gestraft worden alleszins.
Maar 'k zou denken dat dit door een neutraal controleorgaan gedaan wordt? Hoewel je dan mss ook wel een identiteitscontrole zou moeten doen, maar goed ja, die gaan ook niet iedereen echt grondig controleren zeker?

Geen idee, komt van een speler bij Moeskroen dus het zal wel accuraat zijn. De fijne details ken ik alleszins niet, maar ik denk niet dat de club op de hoogte is van dat gefoefel. :)

Raakt eerst zijn elleboog denk ik? Daarna pas zijn lichaam en weer zijn arm.
Fase waar Tissoudali geblesseerd raakt is volgens mij ook fluitbaar maar daar wordt niet eens gekeken, snap ik wel niet.

Een doelpunt maken, het is toch niet gemakkelijk hoor! Het is te hopen voor Anderlecht dat Nmecha een heel seizoen fit blijft.

De fout van Sardella leek me meer penalty als die handsbal. Ik snap ook niet waarom de VAR bij 'simpelere' zaken niet tussenkomt. Zo is er een moment dat iemand van Beerschot op een corner de bal overduidelijk terug in corner trapt, iedereen heeft dat gezien behalve de ref. Kan de VAR dan niet eventjes in zijn oortje zeggen na 1 herhaling, seg tis wel corner hé. Je gaat me niet vertellen dat dit het spel vertraagt.

Raakt eerst zijn elleboog denk ik? Daarna pas zijn lichaam en weer zijn arm.
Fase waar Tissoudali geblesseerd raakt is volgens mij ook fluitbaar maar daar wordt niet eens gekeken, snap ik wel niet.
Ja idd. In de herhaling met hun vergrootglas erop duidelijker.

Dat van Sardella had hij idd ook kunnen fluiten.

Tau sukkelaar, hopelijk eraf voor El Hadj. En hopelijk keert em terug naar Engeland...

Ik hoop dat wij hetzelfde kunnen zeggen. Moeskroen is veruit de zwakste tegenstander van het seizoen. Alleen de keeper is op niveau.

Ik hoop dat wij hetzelfde kunnen zeggen. Moeskroen is veruit de zwakste tegenstander van het seizoen. Alleen de keeper is op niveau.
Tweede helft toch een heel ander verhaal.. Er zijn heel weinig (of veel, het is maar hoe ge het bekijkt) zwakke ploegen dit jaar.

Inderdaad, bibberen en beven tot het eind. Gelijkspel zou terechter zijn geweest maar daar geef ik nu even geen moer om.

4 weken willen ze voor Vanaken, met 2 weken wegens uitlatingen naar de ref. Kan het mij al inbeelden hoe dat 'em die voor rotte vis zal uitgemaakt hebben 😅
Zal wrs wel 2 weken worden gewoon.

4 weken willen ze voor Vanaken, met 2 weken wegens uitlatingen naar de ref. Kan het mij al inbeelden hoe dat 'em die voor rotte vis zal uitgemaakt hebben 😅
Zal wrs wel 2 weken worden gewoon.
Zal wel een optelsom zijn van al zijn gemekker tegen scheidsrechters in de voorbije jaren.

Ik heb de fase nu al zeker 10x opnieuw gezien, en blijf het vooral ongelukkig en pech vinden ipv brutaal en opzettelijk. Rood kan en mag inderdaad aangezien het op of net boven de enkel is, maar 2 weken extra schorsing is veel, zeker in vergelijking met Lissens die een zelfde schorsing krijgt terwijl zijn tackle met gestrekt been was en veel gevaarlijker.

Nu ja, geen drama, CDK moet die plaats perfect kunnen invullen.... maar wil wel eens weten wat Hans dan wel gezegd heeft ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan