SomeDude
Banned
Maar wel kans op ziekte dus dat telt ookWaarom zou dat geen rood zijn? Laten we maar iedereen omver duwen weg van de bal. Spuwen is ook geen kans op blessure, ook geen rood dan?

Domme maar terechte rode kaart gewoon
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar wel kans op ziekte dus dat telt ookWaarom zou dat geen rood zijn? Laten we maar iedereen omver duwen weg van de bal. Spuwen is ook geen kans op blessure, ook geen rood dan?

Tabekou zou een coronatest vervalst hebben (iemand anders de test laten afleggen in zijn plaats) omdat hij eerder positief was en een interland wou spelen..
Als dat geen reden gaat zijn voor rechtstreeks ontslag dan kom je met alles weg.Toffe gasten die voetballers
Ze gingen niet naar de bal, de bal ging niet naar hen en 't was zeker geen ongelukje omdat hij hem niet zag of z' evenwicht verloor.Slaan en spuwen vind ik wel, maar dit was echt maar een duw, ik vind het zwaar overdreven, geel vind ik meer dan genoeg voor zoiets
Die worden toch op de club getest dacht ik?Als dat geen reden gaat zijn voor rechtstreeks ontslag dan kom je met alles weg.
Geen idee, als het door doktor van de club dan is het gewoon moedwillig en mag Moeskroen gestraft worden alleszins.Die worden toch op de club getest dacht ik?
herkennen die hun spelers dan niet?

Ja idd. In de herhaling met hun vergrootglas erop duidelijker.Raakt eerst zijn elleboog denk ik? Daarna pas zijn lichaam en weer zijn arm.
Fase waar Tissoudali geblesseerd raakt is volgens mij ook fluitbaar maar daar wordt niet eens gekeken, snap ik wel niet.
Tweede helft toch een heel ander verhaal.. Er zijn heel weinig (of veel, het is maar hoe ge het bekijkt) zwakke ploegen dit jaar.Ik hoop dat wij hetzelfde kunnen zeggen. Moeskroen is veruit de zwakste tegenstander van het seizoen. Alleen de keeper is op niveau.
Zal wel een optelsom zijn van al zijn gemekker tegen scheidsrechters in de voorbije jaren.4 weken willen ze voor Vanaken, met 2 weken wegens uitlatingen naar de ref. Kan het mij al inbeelden hoe dat 'em die voor rotte vis zal uitgemaakt hebben
Zal wrs wel 2 weken worden gewoon.