Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In vergelijking met de VS is het geen revolutie.Volgens PVDB is er niets aan de hand, dus geen revolutie.
Kan mss zijn, maar positief klinkt dit toch niet/nooit zoiets?
FixedPaul onuachu er alweer 3 bij.
Dikke ambras. Gewoon wat gemuil op elkaar. In provinciale heb ik al ooit mannen uit elkaar moeten halen en die dronken daarna een pint. Dat is eigen aan voetbal.Wel dikken ambras daar, benieuwd of daar iets gaat ontploffen.
Dikke ambras. Gewoon wat gemuil op elkaar. In provinciale heb ik al ooit mannen uit elkaar moeten halen en die dronken daarna een pint. Dat is eigen aan voetbal.

Wrijf het er maar in!maar hier mogen ze achteraf samen geen pint pakken!![]()
Volgens De Tijd is het iets minder rozengeur en manenschijn:Volgens PVDB is er niets aan de hand, dus geen revolutie.
Kan mss zijn, maar positief klinkt dit toch niet/nooit zoiets?
De exit van Van Eetvelt is de position switch zoveel bij Anderlecht die zelfs een ervaren derwisj zou doen duizelen. De gewezen topman van zelfstandigenorganisatie Unizo en bankenfederatie Febelfin zou zich volgens onze informatie niet langer kunnen vinden in de werkwijze bij de club. Volgens bronnen binnen de club zou Van Eetvelt zich storen aan de continue slagschaduw van nieuwe sterke man Wouter Vandenhaute, in wiens spoor Van Eetvelt nochtans mee aan het roer kwam van de recordkampioen. Club-eigenaar en geldschieter Marc Coucke zou er alles aan gedaan hebben om Van Eetvelt aan boord te houden, wat mislukte."
Wel dikken ambras daar, benieuwd of daar iets gaat ontploffen.

Ik vond de penal die Genk krijgt nu toch heeel erg licht. Dat leek mij toch gewoon een schwalbe?
Niet elk contact is een overtreding in mijn ogen.
)Gehaakt? Dat is amper of niet zichtbaar op de beelden. Een beter camerastandpunt was dan wenselijk geweest. Het been van de verdediger lijkt er gewoon naast te gaan, mss even geschampt. Voor mij leek het geen fout, maar ok, het maakte toch niets uit voor de match.Bongonda en Onuachu op IG weer aangegeven dat ze terug goede vriendjes zijn
Was licht, maar werd wel degelijk gehaakt. Bovendien speelde volgens mij compensatie mee voor de fase net ervoor die wel een duidelijke penalty was. (mogelijk ook compensatie voor de niet-gekregen penalty en licht gegeven penalty in Brussel)
Gehaakt? Dat is amper of niet zichtbaar op de beelden. Een beter camerastandpunt was dan wenselijk geweest. Het been van de verdediger lijkt er gewoon naast te gaan, mss even geschampt. Voor mij leek het geen fout, maar ok, het maakte toch niets uit voor de match.
Volg je ook echt het standpunt van VandenBrom over de match tegen Anderlecht? Wat was dat voor calimero-gedoe zeg. Ik had hem nochtans hoog zitten, maar bij de eerste tegenslag met Genk verkrampt hij precies zoals in zijn laatste maanden bij Anderlecht.
Ik vond dat Paul wat makkelijk ging liggen toen hij merkte dat hij de bal niet ging halen (omdat de verdediger zijn lichaam goed gebruikte). Voor interpretatie vatbaar, dat zeker.Ik vond ons een rotslechte match spelen op Anderlecht en als iemand verdiende te winnen was het Anderlecht, maar het was een feit dat Onuachu op een bepaald moment gewoon met een halve judo greep de grond op wordt gewerkt. En gaat die strafschop binnen eindigt de match op 1-1. Er was natuurlijk ook de overduidelijke hands-fase, maar die was buiten de 16.
De penalty van Anderlecht zelf was heel vergelijkbaar met die van gisteren. Heel licht, maar "penalty is penalty".