Jupiler Pro League 2020-2021

Voor welke ploeg supporter jij?

• Totaal aantal stemmers
    226
Status
Niet open voor verdere reacties.
Volgens PVDB is er niets aan de hand, dus geen revolutie.
Kan mss zijn, maar positief klinkt dit toch niet/nooit zoiets?

Volgens PVDB is er niets aan de hand, dus geen revolutie.
Kan mss zijn, maar positief klinkt dit toch niet/nooit zoiets?
Volgens De Tijd is het iets minder rozengeur en manenschijn:
De exit van Van Eetvelt is de position switch zoveel bij Anderlecht die zelfs een ervaren derwisj zou doen duizelen. De gewezen topman van zelfstandigenorganisatie Unizo en bankenfederatie Febelfin zou zich volgens onze informatie niet langer kunnen vinden in de werkwijze bij de club. Volgens bronnen binnen de club zou Van Eetvelt zich storen aan de continue slagschaduw van nieuwe sterke man Wouter Vandenhaute, in wiens spoor Van Eetvelt nochtans mee aan het roer kwam van de recordkampioen. Club-eigenaar en geldschieter Marc Coucke zou er alles aan gedaan hebben om Van Eetvelt aan boord te houden, wat mislukte."

Ik denk persoonlijk dat het geen ramp is. integendeel.
Tis gewoon niet standvast voor alles er rond dat er om de haverklap een ander bestuurslid is...

Geen topmatch gisteren. Maar weer dodelijk efficiënt en gebruik gemaakt van de vermoeidheid van Eupen.
Onuachu is toch echt een fenomeen... 18 goals op 19 matchen (waarvan hij er 18 gespeeld heeft). Die gaat mogelijk 30 goals hebben als we ENIGSZINS zo blijven doordoen. En dat is al geleden van het seizoen 2002/2003 (toevallig ook iemand van Genk, nl. Sonck). Die gast gaat door half Europa gewild zijn en vertrekken voor 20 miljoen ofzo als die dit echt zou lappen.

Wel dikken ambras daar, benieuwd of daar iets gaat ontploffen.

Onuachu, Ito en Bongonda kunnen eigenlijk heel goed met elkaar om. Dit is gewoon een uit de hand gelopen discussies tussen voetballers die voor 80% allemaal straatschoffies zijn die te vroeg te veel betekend hebben. Van Den Brom lost dat wel op. Ik heb geen al te hoge pet op van hem als trainer maar DAT kan die wel. Dat heeft die in Brussel al aangetoond.

Twintig? Maak er daar maar minstens dertig van. Als ge ziet voor wat een prijs zelfs Osimhen naar Napels is getrokken...

Ik vond de penal die Genk krijgt nu toch heeel erg licht. Dat leek mij toch gewoon een schwalbe?

Niet elk contact is een overtreding in mijn ogen.

Bongonda en Onuachu op IG weer aangegeven dat ze terug goede vriendjes zijn 🥳🥳

Ik vond de penal die Genk krijgt nu toch heeel erg licht. Dat leek mij toch gewoon een schwalbe?

Niet elk contact is een overtreding in mijn ogen.

Was licht, maar werd wel degelijk gehaakt. Bovendien speelde volgens mij compensatie mee voor de fase net ervoor die wel een duidelijke penalty was. (mogelijk ook compensatie voor de niet-gekregen penalty en licht gegeven penalty in Brussel ;) )

Bongonda en Onuachu op IG weer aangegeven dat ze terug goede vriendjes zijn 🥳🥳

Was licht, maar werd wel degelijk gehaakt. Bovendien speelde volgens mij compensatie mee voor de fase net ervoor die wel een duidelijke penalty was. (mogelijk ook compensatie voor de niet-gekregen penalty en licht gegeven penalty in Brussel ;) )
Gehaakt? Dat is amper of niet zichtbaar op de beelden. Een beter camerastandpunt was dan wenselijk geweest. Het been van de verdediger lijkt er gewoon naast te gaan, mss even geschampt. Voor mij leek het geen fout, maar ok, het maakte toch niets uit voor de match.

Volg je ook echt het standpunt van VandenBrom over de match tegen Anderlecht? Wat was dat voor calimero-gedoe zeg. Ik had hem nochtans hoog zitten, maar bij de eerste tegenslag met Genk verkrampt hij precies zoals in zijn laatste maanden bij Anderlecht.

Gehaakt? Dat is amper of niet zichtbaar op de beelden. Een beter camerastandpunt was dan wenselijk geweest. Het been van de verdediger lijkt er gewoon naast te gaan, mss even geschampt. Voor mij leek het geen fout, maar ok, het maakte toch niets uit voor de match.

Volg je ook echt het standpunt van VandenBrom over de match tegen Anderlecht? Wat was dat voor calimero-gedoe zeg. Ik had hem nochtans hoog zitten, maar bij de eerste tegenslag met Genk verkrampt hij precies zoals in zijn laatste maanden bij Anderlecht.

Ik vond ons een rotslechte match spelen op Anderlecht en als iemand verdiende te winnen was het Anderlecht, maar het was een feit dat Onuachu op een bepaald moment gewoon met een halve judo greep de grond op wordt gewerkt. En gaat die strafschop binnen eindigt de match op 1-1. Er was natuurlijk ook de overduidelijke hands-fase, maar die was buiten de 16.

De penalty van Anderlecht zelf was heel vergelijkbaar met die van gisteren. Heel licht, maar "penalty is penalty".

Ik vond ons een rotslechte match spelen op Anderlecht en als iemand verdiende te winnen was het Anderlecht, maar het was een feit dat Onuachu op een bepaald moment gewoon met een halve judo greep de grond op wordt gewerkt. En gaat die strafschop binnen eindigt de match op 1-1. Er was natuurlijk ook de overduidelijke hands-fase, maar die was buiten de 16.

De penalty van Anderlecht zelf was heel vergelijkbaar met die van gisteren. Heel licht, maar "penalty is penalty".
Ik vond dat Paul wat makkelijk ging liggen toen hij merkte dat hij de bal niet ging halen (omdat de verdediger zijn lichaam goed gebruikte). Voor interpretatie vatbaar, dat zeker.

Trouwens, dat hands buiten de 16 was zelfs geen hands volgens de nieuwe regels: https://sporza.be/nl/2020/07/19/scheidsrechters-infosessie-spelregels-handsbal/

Bij de fout op Nmecha waren er duidelijke beelden. Bij de fase van Theo niet. Het ene is daarom niet meer penal dan het andere, maar ik zag het gewoon niet. Ik dacht dat er gefloten werd voor de handje op de schouder van Theo, en dan vond ik het ridicuul om zo te gaan liggen. Maar waarschijnlijk was er dus contact met de benen zoals je zegt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan