Jupiler Pro League 2020-2021

Voor welke ploeg supporter jij?

• Totaal aantal stemmers
    226
Status
Niet open voor verdere reacties.
En wie moet de gouden schoen winnen volgens jullie?
Uiteraard Onuachu, zie geen enkele andere evenwaardige opponent. In de meeste goals betrokken van alle jpl spelers. Trekt de ploeg over de streep en heeft gewoon echt ontzettend goeie voeten voor een spits van 2m. Zeker gezien de bijzondere omstandigheden is er imo echt geen andere keuze.

Maja, wie ben ik he!

Laatst bewerkt door een moderator:
Uiteraard Onuachu, zie geen enkele andere evenwaardige opponent. In de meeste goals betrokken van alle jpl spelers. Trekt de ploeg over de streep en heeft gewoon echt ontzettend goeie voeten voor een spits van 2m. Zeker gezien de bijzondere omstandigheden is er imo echt geen andere keuze.

Maja, wie ben ik he!
Inderdaad, was ik al vergeten 😀 tis moeilijk om in te schatten dit jaar

Marc Degryse:

En áls hij kampioen wordt met Anderlecht, zal meteen de deur opengaan bij Manchester City.

rofl.gif

rofl.gif
Wat is daar zo grappig aan? Lampard is toch ook quasi direct trainer van Chelsea geworden na een succesvolle passage bij Derby County?

Zidane ook amper iets gedaan voor hij trainer werd bij Madrid.

rofl.gif
Dus ze gaan er vanuit dat hij rsca aan een nieuwe titel zal helpen, het kan natuurlijk maar kan evengoed nog 10 jaar duren ( heeft bij ons 11 jaar geduurd ) terwijl wij toch nooit zo diep gezeten hebben. Je kan ook een standard verhaal krijgen 25 jaar zonder titel...

Ik denk kwa stabiliteit Club, genk en gent veel verder staan

De slechtste ploeg uit de JPL heeft eerder vandaag weer 3 punten gepakt. Ik zou er veel woorden aan kunnen vuil maken maar ga mijn tijd er niet meer aan verspillen :unsure:. Ik denk dat Dury de konijnenpoot van Hasi van x aantal jaren geleden heeft overgekocht.

Dus ze gaan er vanuit dat hij rsca aan een nieuwe titel zal helpen, het kan natuurlijk maar kan evengoed nog 10 jaar duren ( heeft bij ons 11 jaar geduurd ) terwijl wij toch nooit zo diep gezeten hebben. Je kan ook een standard verhaal krijgen 25 jaar zonder titel...

Ik denk kwa stabiliteit Club, genk en gent veel verder staan

Kompany zie ik zelf nog niet zo rap vertrekken.

Met het trio Kompany - Verbeke - Vandenhaute zie ik Anderlecht zeker terug een stap voorwaarts zetten op lange termijn.

Club staat idd een pak verder, en in Genk wordt ook goed gewerkt.

Bij Gent loopt nog altijd de factor Bayat rond, waardoor het net zo goed weer snel bergaf kan gaan.

Op zich speelt Anderlecht geen slecht voetbal toch? Heeft even geduurd maar sinds zjull er uit is (en cobbaut) zijn de weliswaar weinige matchen die ik gezien heb toch hoopgevend

Wat is daar zo grappig aan? Lampard is toch ook quasi direct trainer van Chelsea geworden na een succesvolle passage bij Derby County?

Zidane ook amper iets gedaan voor hij trainer werd bij Madrid.
Zidane is niet zomaar ineens trainer geworden van het eerste elftal. Was inderdaad wel nog een kleine gok.

Manchester City is een ploeg waar de lat heel hoog ligt en een eigenaar die niet vies is van bakken geld in de club te steken. Dus die zie ik toch niet direct risico's nemen en lange termijn denken bij het kiezen van een trainer.

Zidane is niet zomaar ineens trainer geworden van het eerste elftal. Was inderdaad wel nog een kleine gok.

Manchester City is een ploeg waar de lat heel hoog ligt en een eigenaar die niet vies is van bakken geld in de club te steken. Dus die zie ik toch niet direct risico's nemen en lange termijn denken bij het kiezen van een trainer.

Zou niet onlogisch zijn, maar ben daar eerlijk gezegd niet zo zeker van. Als je ziet wat een impact Kompany in die club heeft gehad, dan zie ik ze wel de gok wagen, als hij tenminste wat heeft getoond bij Anderlecht. De toekomst zal het uitwijzen. In principe worden ook real en zelfs Chelsea geleid door volk dat liever op lange termijn wil denken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan