Hans Moleman
Well-known member
Amai, competitie vervalsing dan nog.Behalve dat ze hier op 5 km voor de finish automatisch de helft van uw voorsprong afnemen. Met het hele playoffs systeem kan ik nog wel leven, maar die puntenhalvering is gewoon je reinste competitievervalsing. Dat is enkel en alleen omdat hun playoffs anders vrijwel geen waarde hebben.
En dat is in verlengde dan wat ik altijd slecht heb gevonden aan de playoffs. Je kan in de competitie er als topploeg redelijk met uw klak naar gooien en op het einde van de rit nog altijd met de hoofdprijs gaan lopen. En zucht, nee ik zeg dit niet omdat dit nu plots bij Club het geval is. Ik ben altijd al tegen de playoffs geweest.
Gewoon 32 matchen spelen, wie er op het eind van de rit het meeste gewonnen heeft is kampioen, punt. Maar nee, uit hebzucht nog een extra mini competitie eraan breien waardoor het in feite niet veel meer uitmaakt of je op plaats 1 of plaats 5 eindigt in de competitie. Loop je na de reguliere competitie 12 punten achter, loop je er plots nog maar 6 achter. Dat is toch gewoon je reinste zever.
Ja, als men dit in het midden van het seizoen zou beslissen heb je volledig gelijk.
Nu weet je dit echter perfect opvoorhand.
Bizar dat NBA en NFL fans niet moord en brand schreeuwen, die beginnen zelfs gewoon from scratch In de Playoffs.
Alle respect dat mensen geen fan zijn van de playoffs. Maar beweren dat het oneerlijk zou zijn, of competitievervalsing is, vind ik een heel flauw argument.
Ieder jaar een spannende competitie, en de beste ploegen van de competitie die onderling beslissen wie kampioen wordt vind ik gewoon zeer amusant, en een meerwaarde voor de competitie.