Jupiler Pro League 2020-2021

Voor welke ploeg supporter jij?

• Totaal aantal stemmers
    226
Status
Niet open voor verdere reacties.
Volgens u is iedereen dom precies , zie je de band ? Yep . Maar o nee niet helemaal .. jezus
De uitleg van zen broer heeft al is iets gezegd over homos dus hij is ook nen homohater , hoe kortzichtig zijde dan ?
Gij vindt het slim dan om als ze met zo'n actie afkomen dat dan te gaan bedekken? Bewust of onbewust maakt in deze zelfs niet eens uit.

Het feit dat Sambi de enigste is van 16 kapiteins (edit: tzijn er 18 trouwens!) is die het presteert om zo'n polemiek te veroorzaken vindt gij normaal? Die zever van dat bijgeloof gelooft gij? Dat zo'n Kompany of eender wie op die bank (scheidsrechter had ook eens even iets mogen zeggen trouwens hoor) tijdens de match dat niet doorheeft en die jongen op zijn plichten als kapitein en vertegenwoordiger van de ploeg wijst vindt gij normaal?

Als ze nu gewoon hadden gezegd "Ja sorry fout gemaakt volgende match speelt em wel met die band en we storten XXXX euro naar vzw huppeldepup dat was een klassereactie geweest, nu is het gewoon een kinderlijk excuus, maar van kinderachtig weet gij alles e. Hence u reactie want normaal reageren daar hebt gij de capaciteiten niet voor.

Ik raad u aan om me dan maar op de ignorelijst te zetten als gij niet normaal kunt reageren, dat ga ik met u nu ook doen want ben uw onzin meer dan beu.

Laatst bewerkt:
Gij vindt het slim dan om als ze met zo'n actie afkomen dat dan te gaan bedekken? Bewust of onbewust maakt in deze zelfs niet eens uit.

Het feit dat Sambi de enigste is van 16 kapiteins is die het presteert om zo'n polemiek te veroorzaken vindt gij normaal? Die zever van dat bijgeloof gelooft gij? Dat zo'n Kompany of eender wie op die bank (scheidsrechter had ook eens even iets mogen zeggen trouwens hoor) tijdens de match dat niet doorheeft en die jongen op zijn plichten als kapitein en vertegenwoordiger van de ploeg wijst vindt gij normaal?

Als ze nu gewoon hadden gezegd "Ja sorry fout gemaakt volgende match speelt em wel met die band en we storten XXXX euro naar vzw huppeldepup dat was een klassereactie geweest, nu is het gewoon een kinderlijk excuus, maar van kinderachtig weet gij alles e. Hence u reactie want normaal reageren daar hebt gij de capaciteiten niet voor.
Dus gij denkt dat dien in de kleedkamer zene band aan het aandoen is en denkt , wette wa ik ga wa polimiek veroorzaken ...
Mijne neef is homosexueel , die vind het zelf overdreven . ( kijkt zelfs niet naar voetbal)
Maar allee ik ga straks naar Plopsaland , mijn capaciteiten liggen daar naart schijnt lol

Kunnen we aub de discussie op een volwassen manier voeren aub? Zo moeilijk kan dat toch niet zijn?
Lees desnoods uw schrijfsels 3 keer na en adem 3 keer diep in, alvorens ge op 'post reply' drukt. Bij voorbaat dank.

Het feit dat Sambi de enigste is van 16 kapiteins (edit: tzijn er 18 trouwens!) is die het presteert om zo'n polemiek te veroorzaken vindt gij normaal? Die zever van dat bijgeloof gelooft gij? Dat zo'n Kompany of eender wie op die bank (scheidsrechter had ook eens even iets mogen zeggen trouwens hoor) tijdens de match dat niet doorheeft en die jongen op zijn plichten als kapitein en vertegenwoordiger van de ploeg wijst vindt gij normaal?

Ik raad u aan om me dan maar op de ignorelijst te zetten als gij niet normaal kunt reageren, dat ga ik met u nu ook doen want ben uw onzin meer dan beu.
Hij heeft zich gisteren al geëxcuseerd en gezegd dat hij de volgende wedstrijd met die band zal spelen.

Hij heeft zich gisteren al geëxcuseerd en gezegd dat hij de volgende wedstrijd met die band zal spelen.
Ja tuurlijk, nadat ze een shitload aan commentaar gekregen hadden over het initiële excuus. (bijgeloof)

Niet de fout van Anderlecht trouwens hoor, ben quasi zeker dat bij iedere voetbal ploeg ze met zo'n zwak excuus zouden afkomen. Lijkt me redelijk inherent aan het moderne voetbal.

scheidsrechter had ook eens even iets mogen zeggen trouwens hoor
Er staat nergens in het reglement dat een regenboogband continue zichtbaar moet zijn.
De ref moet enkel toezien over de zichtbaarheid van de kapiteinsband en die van de staff op de bank (rood, wit, driekleur, geel, …)

Neen, ik vind niet dat de ref hierover moet waken over dergelijke opgezette acties. Er gebeurt al genoeg op en naast het veld.
Zijn ploegmaats of trainer konden ook de opmerking gemaakt hebben. "Hé Sambi, uwen band …"

Verder vind ik de actie van de bond (regenboog banden, cornervlaggen, …) wel mooi maar hoe geloofwaardig kan je die nemen als we binnen anderhalf jaar onze Duivels sturen naar een land waar homoseksualiteit wordt bestraft met de dood?

Mignolet speelt toch ook nog steeds met zijn Hitler rugnummer. Is daar ooit een officiële reactie van Club gekomen? Een verontschuldiging naar de Joodse gemeenschap?

Voor ik een hoop bagger over me krijg. Ik kruip hier gewoon even in het hoofd van Filip Joos :p. Geen weldekend mens dat zich er druk over zou moeten maken, maar zo denk ik ook over die band...
Is zijn geboortejaar. Is nog iets anders dan spelers die geboren zijn in bv '91 en 88 op hun rug zetten

Ja tuurlijk, nadat ze een shitload aan commentaar gekregen hadden over het initiële excuus. (bijgeloof)

Niet de fout van Anderlecht trouwens hoor, ben quasi zeker dat bij iedere voetbal ploeg ze met zo'n zwak excuus zouden afkomen. Lijkt me redelijk inherent aan het moderne voetbal.
Zo een extreme homohater zal hij dan wel niet zijn.

Nee, slim was het niet. Maar laten we er ook niet meer van maken dan het was.

Wel weer opvallend hoe Club watcher Bart Lagae er steeds als de kippen bij is als er iets negatiefs te vertellen is over Anderlecht. Goed ja, Vlaamse journalistjes ...

Wel weer opvallend hoe Club watcher Bart Lagae er steeds als de kippen bij is als er iets negatiefs te vertellen is over Anderlecht. Goed ja, Vlaamse journalistjes ...
Zou die ook op dit forum zitten? 😂

Tuurlijk moet er niet meer van gemaakt worden (ben trouwens niet degene die daar een hele discussie over begonnen is e, even duidelijk maken), er is hier toch ook niemand die die jongen als homohater bestempelt? Domme actie gewoon want ge WEET dat ge daar shit mee gaat krijgen wat ondertussen idd is uitgekomen.

Zou toch ook wel kunnen dat hij zoals 90% van de media nogal rap verontwaardigd is en 100% politiek correct wil zijn.

Dan vond ik de reactie van Vanderhaege naar Onoachu toe (die mannen hebben toch geen bot in hunne neus) en de "rugridder" commentaar van een Eleven sports commentator tijdens de match van Eupen? toch veel kwalijker, tijdens een weekend voor verdraagzaamheid dan 2 kapiteinbanden dragen tijdens een match.

Mignolet speelt toch ook nog steeds met zijn Hitler rugnummer. Is daar ooit een officiële reactie van Club gekomen? Een verontschuldiging naar de Joodse gemeenschap?

Voor ik een hoop bagger over me krijg. Ik kruip hier gewoon even in het hoofd van Filip Joos :p. Geen weldekend mens dat zich er druk over zou moeten maken, maar zo denk ik ook over die band...
Joos heeft daar destijds ook polemiek rond gemaakt en Simon heeft daar gewoon op gereageerd:
https://www.voetbalprimeur.be/nieuw...er-moet-daar-niet-achter-gezocht-worden-.html (Voetbalprimeur omdat het bij HLN achter paywall zit)

Hannes Delcroix out voor de rest van het seizoen. We blijven toch ongelooflijk veel pech hebben met blessures. En nu zitten we waarschijnlijk weer met Cobbaut opgescheept.

DE reden van ons redelijk stabiele verdediging.

Gaat nu vervangen worden door een speler die constant uit positie loopt, niet kan koppen, en niet kan uitverdedigen.

Nee, po1 en de bekerfinale zullen heel moeilijk worden op die manier.

Na Verschaeren, die er net door begon te komen, en Van Crombrugge, de zoveelste zware blessure die een kern als Die van ons moeilijk op te vangen valt.

En dan was er nog die blessure van Cobbaut, net als hij op het punt stond verkast te worden.

Joos heeft daar destijds ook polemiek rond gemaakt en Simon heeft daar gewoon op gereageerd:
https://www.voetbalprimeur.be/nieuw...er-moet-daar-niet-achter-gezocht-worden-.html (Voetbalprimeur omdat het bij HLN achter paywall zit)

Bij Tozser heeft hij (en Brusselmans) indertijd zijn slag thuisgehaald. DIe had als tiener 88 van zijn moeder gekregen als nummer wegens een of ander gek feng shui ding en is die als eerbetoon aan zijn moeder blijven houden. Maar na heel wat gepijp in de media is hij naar 8 gegaan. Belachelijke crap.

Uiteindelijk is heel die heisa toch niet meer dan een pleister op een houten been?
We zijn 2021 en er is nog altijd geen enkele speler (wereldwijd zelfs?) die zich durft outen als niet hetero.
Dat zegt genoeg me dunkt.

Al dat type acties haalt ook gewoon niks uit. Een racist of homohater gaat niet tot inzicht komen omdat er een paar keer een slogan of een kleurrijke band geïntroduceerd wordt in het voetbal. Dit is gewoon voor het eigen blazoen wat op te poetsen en meer niet (wE zijN eR wEl mEe BeZiG hE MaNneN..). Da's zoals overheidscampagnes tegen pesten op school... een zot reclammeke maken voor op tv, een flashy teddybeerke lanceren en we hebben ons job weer gedaan..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan