Svartálfar
Well-known member
Gij vindt het slim dan om als ze met zo'n actie afkomen dat dan te gaan bedekken? Bewust of onbewust maakt in deze zelfs niet eens uit.Volgens u is iedereen dom precies , zie je de band ? Yep . Maar o nee niet helemaal .. jezus
De uitleg van zen broer heeft al is iets gezegd over homos dus hij is ook nen homohater , hoe kortzichtig zijde dan ?
Het feit dat Sambi de enigste is van 16 kapiteins (edit: tzijn er 18 trouwens!) is die het presteert om zo'n polemiek te veroorzaken vindt gij normaal? Die zever van dat bijgeloof gelooft gij? Dat zo'n Kompany of eender wie op die bank (scheidsrechter had ook eens even iets mogen zeggen trouwens hoor) tijdens de match dat niet doorheeft en die jongen op zijn plichten als kapitein en vertegenwoordiger van de ploeg wijst vindt gij normaal?
Als ze nu gewoon hadden gezegd "Ja sorry fout gemaakt volgende match speelt em wel met die band en we storten XXXX euro naar vzw huppeldepup dat was een klassereactie geweest, nu is het gewoon een kinderlijk excuus, maar van kinderachtig weet gij alles e. Hence u reactie want normaal reageren daar hebt gij de capaciteiten niet voor.
Ik raad u aan om me dan maar op de ignorelijst te zetten als gij niet normaal kunt reageren, dat ga ik met u nu ook doen want ben uw onzin meer dan beu.
Laatst bewerkt:
. Geen weldekend mens dat zich er druk over zou moeten maken, maar zo denk ik ook over die band...