Babaluna
Well-known member
Vissers moogde op hetzelfde schavotje zetten dan VVDBeter dan deze VDD alvast wel: Vergoote, Lambrechts, Lardot, Vandamme,...

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vissers moogde op hetzelfde schavotje zetten dan VVDBeter dan deze VDD alvast wel: Vergoote, Lambrechts, Lardot, Vandamme,...

iedere hoekschop zou het een strafschop moeten zijn voor hem. Wat die allemaal moet ondergaanGrote spelers mogen eens meer beschermd worden. Onuachu wordt gezien als een klimrek, ongelooflijk hoe er aan hem gehangen mag worden. In het verleden gold dat evenzeer voor Mbokani, onvoorstelbaar wat op 1m90+ lijkt te worden toegelaten...
iedere hoekschop zou het een strafschop moeten zijn voor hem. Wat die allemaal moet ondergaan
Genk heeft het toch gewoon aan zichzelf te danken? 2 dikke flaters van de keeper en bij die laatste goal gaat heel die verdediging aan het blunderen.Nee nee, de matchwinnaar zegt letterlijk tegen Onuachu dat hij hem geen penalty geeft bij de 2 eerdere fouten (waar een penalty WEL wedstrijdbepalend was geweest) omdat hij een grote jongen is.
Mijn goesting in Belgisch voetbal is alvast stilaan over. Dit ging er vandaag echt los over. Maar echt los.
Genk heeft het toch gewoon aan zichzelf te danken? 2 dikke flaters van de keeper en bij die laatste goal gaat heel die verdediging aan het blunderen.
Chapeau dat Genk durft kiezen voor een jonge doelman, maar de drie doelmannen in de kern zijn geboren in 2002 en 2003.
Vind ik toch riskant dat er geen enkele ervaring is op dat vlak.
Oke jaIk denk dat mijn mening hierover wel duidelijk is. Ik ben pissed en ik heb voor zover ik dat op dit forum durf geraged, maar verder ga ik hier niet meer over uitwijden. Ik heb hier al een reputatie.
Dat betekent natuurlijk niet dat ik VDV sterk presteren vind, maar soms gaan gevolgen van iets dieper dan enkel het rechtstreekse. En dat zal elke supporter wel al meegemaakt hebben en begrijpen.

Wel grappig dat jullie 'Only sing when you're winning' zingen. 90 minuten lang erachter.nog eens een lekker ouderwets avondje bosuiltoffe matchkes tegen genk altijd