Jupiler Pro League 2021-2022

Qua breedte geef ik u absoluut gelijk, puni! Maar alleen Schoofs kan een stapje hogerop imo, centraal achterin stond het meer wankel dan recht, en Kabore en Vranckx waren er toch serieus doorgezakt. Storm is overschat, kan alleen maar iets met rechts. De beste sjotters bij Mechelen zijn misschien wel Hairemans en Mrabti, maar daar moet je heel je elftal op steunen.

Ik zie niemand in de kern die dit verlies kan opvangen. Kana zou dit op termijn moeten kunnen, maar daar lijkt het mij nog te vroeg voor.
Even naar dit topic verplaatst. Hoe ziet u ideale elf er momenteel uit met onze huidige spelers? (indien fit)

dat vind ik nu eens niet. Heeft idd een kwieke beweging maar dan stokt het vaak. Veel te weinig betrokken bij doelpunten. Amper 11 assists op 100 wedstrijden in eerste klasse is gewoon te weinig vind ik persoonlijk voor een flankaanvaller

Kijk, onderschat op basis van stats... Er gebeuren ook dingen voor een assist. maar hij wordt door jou afgerekend enkel op stats. 100 wedstrijden zeg je, maar daar zitten wel 44 wedstrijden van Brugge bij waar hij telkens maar een kwartier of een half uur mocht invallen.
Op 61 wedstrijden met KV Mechelen in de Jupiler Pro League, goed voor 15 goals en 11 assists. Betrokken bij een goal om de 2 matchen, bij een middenmotor. De wederopstanding van KV was toch ook vrij samenhangend met de terugkeer van Storm uit blessure en in PO2 speelde hij ook een pivotale rol.

Even naar dit topic verplaatst. Hoe ziet u ideale elf er momenteel uit met onze huidige spelers? (indien fit)
Van Crombrugge
Murillo - Hoedt - Delcroix - Mykhalichenko
Kana - Cullen
Verschaeren - El Hadj - Gomez
Raman

Maar ik vermoed dat er nog wel wat aan onze kern zal veranderen tegen eind augustus.

Van Crombrugge
Kana - Cullen
Raman

Maar ik vermoed dat er nog wel wat aan onze kern zal veranderen tegen eind augustus.

Ik vind het moeilijkst nog de verdediging om een keuze te maken , Debast vond ik heel goed uitvoetballen , Harwood Bellis vind ik dan weer nen hardere verdediger
Middenveld vind ik Kana wat te afwezig en soms is een foutje
Gomez staat zowizo altijd op men blad
Als spits liefst ene die de goal weet staan , of dat in het budget past laat ik aan het bestuur over :p

Vanavond Mauve gezien op play4, best goed gedaan al geven ze toch wel veel prijs van de interne gang van zaken. Kan dat altijd wel smaken zo docu's top.

Vanavond Mauve gezien op play4, best goed gedaan al geven ze toch wel veel prijs van de interne gang van zaken. Kan dat altijd wel smaken zo docu's top.
Had wel gehoopt dat het wat meer Sunderland Till I die, of Take us Home ging zijn. Maar slechts 4 afleveringen van amper een half uurtje, dus te weinig tijd voor uitgebreid beeld van vorig seizoen. En dus ook een andere vormgeving dan die reeksen.

Laatst bewerkt:
Van Crombrugge
Kana - Cullen
Raman

Broodnodig : scorend vermogen.

Ik vind het de afgelopen jaren toch telkens koffiedik kijken hoe Anderlecht voor de dag gaat komen aan het begin van het seizoen. El Hadj is een echt talentje, ik heb heel weinig van Anderlecht gezien het afgelopen jaar maar die viel me nog wel op van de actieve kern. Benieuwd of die de lijn kan blijven doortrekken. Maar voor de rest zeggen die namen relatief weinig. De concurrentie hebben in quasi elke lijn wel iemand waarvan ge kan zeggen: die is top op zijn positie. Minstens heeft die ploeg een identiteit. Dat heb ik nog geen enkele keer in het Kompany tijdperk gezien. Budgettaire restricties maken het wel erg moeilijk om dat er op korte termijn in te krijgen.

Ergens kan ik zo een Raman transfer dan wel snappen, maar dan denk ik aan dat geflipte bedrag en vliegt mijn begrip het raam uit. :unsure:

Hoedt gaat Anderlecht wel vooruit helpen imo.

Sowieso zin in! EK is inderdaad pas gedaan, maar ik mis ons stadion keihard. Volgende week de eerste keer sinds zeer lang. En toevallig genoeg was mijn laatste match en mijn eerste nu tegen Oostende. Hopelijk wel een betere uitslag dan de vorige keer :D
Maar eerst Standard: Gevaarlijk. Standard staat er als club niet goed voor, maar spelen wel met publiek in eigen huis en er is nog steeds kwaliteit aanwezig. Hopelijk neemt onze ploeg het serieuzer dan een heel hoop van onze supporters!

Laatst bewerkt:
Ik nog niet echt moet ik eerlijk toegeven...
Het EK is nog maar net achter de rug en we zijn nog niet halfweg de zomer.
kBen dus momenteel een beetje voetbal-moe denk ik :p Zal wel snel weer terugkomen wellicht.
Ik kijk ook wel EK enz maar ik hou nog altijd het meest van onze JPL voel ik me daar ook het meest betrokken bij.

Terug
Bovenaan