Jupiler Pro League 2021-2022

1-0 achter staan en dan 3 minuten voor tijd 2 nieuwe spelers inbrengen. Dat gaat veel opbrengen. :sarcastic:

Standard toch beter dan ik her en der gelezen heb.

Verschrikkelijk commentaar van Aster trouwens.

**mod** Ik post ook eens iets. :rofl:

Wel zuur dit.
Toegegeven, als we de eerste helft 0-2 achter staan hebben we niks te zeggen, maar als je je de 2de helft dan zo herpakt, goed speelt en tot de 92ste minuut 1-0 voor staat, dan mag je dat niet meer weggeven.
Zonde!

Stukje van de 2de helft gezien, nog wel leuke match, veel slordigheden maar best intens.

Maar, gaan we echt een gans seizoen op dienen Aster moeten luisteren? Horen die nu zelf niet dat dat op niks trekt? Die zit daar te vertellen alsof hij met ne maat in de zetel naar de match aan het kijken is, met als hoogtepunt "het is 2021 mensen, je zou nu toch moeten weten dat dit niet meer kan op een veld" bij een iet of wat gevaarlijke tackle.

En er scheelde ook iets met Gert zijn stem precies, zal ook wel een krop in de keel hebben gehad door de onzin van diene naast hem... :unsure:

Toch balen. Eerste helft veel kansen gemist. Tweede helft vond ik standard wel wat sterker. Eerste helft hadden we het moeten afmaken.

Ons huiswerk is duidelijk nog niet af, twee jeugdspelers in de basis en vijf op de bank. Nog geen Dewaest, geen Maertens,...

Dat Put daar nog een minuut over moet nadenken, triestig eigenlijk.

Terug
Bovenaan