Jupiler Pro League 2021-2022

Tja. Ik heb me voorgenomen zoveel mogelijk te zwijgen over de schande van de arbitrage wanneer Brugge erbij betrokken is, maar dit gaat er echt gewoon gigantisch over. Maar echt wat een schande... HONDERDENTWEE minuten. Het was echt letterlijk wachten tot Brugge zou scoren. En verrassing verrassing. Direkt na aftrappen fluiten ze af.
Ze doen echt zelfs geen moeite meer om het te verbergen.

En dan dat "anti-voetbal" geroep naast het veld. Misschien nu nog wat interviews uitjouwen ofzo? Ongelooflijk die club.
Yup, uiteraard weer een giftige reactie van jou jegens Club, wie anders.

Iedereen wil dat refs tijdrekken bestraffen met effectieve minuten bij te tellen, maar enkel als het hun past blijkbaar.
12 min was mss wel wat overdreven 😀

Zwak Brugge in elk geval, hopelijk een wake up call voor wat additionele transfers.

Ze waren al van minuut 25 ofzo tijd aan het rekken en met hun voorsprong verbeterde het zeker niet.. Nadien lag die keeper daar nog 2-3 minuten in de blessuretijd op de grond dusjah.. Bon, los daarvan: dramatisch om hier zo 1-2 achter te komen!

Iedereen wil dat refs tijdrekken bestraffen met effectieve minuten bij te tellen, maar enkel als het hun past blijkbaar.

Zwak Brugge in elk geval, hopelijk een wake up call voor wat additionele transfers.
Klopt, dus nu graag de lijn doortrekken voor alle ploegen! De toon is gezet vanaf speeldag 1, ik ben benieuwd!

Het gelijkspel kan me gestolen worden, als elke ploeg zo gaat komen spelen bij ons kunnen we er beter mee stoppen.

Feit. Dit zal uiteindelijk de enige manier zijn om ostentatief tijdrekken uit het voetbal te krijgen. Maar dan moet men het wel overal consequent toepassen natuurlijk en niet enkel bij Club.

UIteraard wil iedereen dat. Maar als het in de laatste jaren letterlijk één keer wordt toegepast, is de fairheid ver zoeken.
Dat is nu eenmaal op veel vlakken het probleem bij de arbitrage: Consequentie is ver te zoeken. Vandaag zelfs gezien dat dit bij de nieuwe (weliswaar irritante) trend van "wachten op buitenspel vlaggen" het geval is. Op Luik zien we nog hoe Raskin zich quasi moet forceren om net naast te trappen om daarna afgevlagd te worden, terwijl hier bij een counter een (terecht) buitenspel niet snel genoeg afgevlagd kon worden.

Seg jongens, het is speeldag 1 in godsnaam. Ist ni wa vroeg om nu alle complot theorieën enzo boven te halen? 🙈

Ongelofelijk eigenlijk. Dit was de enige manier om tijdrekken af te straffen, maar dan ist het niet goed omdat het bij een match van Club is.

Ik wil dit meer zien, goed gedaan van de ref.

Verder waren we zwak en was de 1-2 niet onterecht.

Terug
Bovenaan