Svartálfar
Well-known member
Nou nou in het belachelijke getrokken zelfs. Denk dat ik niks verkeerd zeg met anti-club brigade als ge ziet wie er net weer direct na de match het meest verontwaardigd is. Meerendeel is nu niet de forummembers die gekend staan over hun objectieviteit betrekkende club brugge. Integendeel zelfs. En daar reken ik u ook bij, u anti-club gedrag is de laatste jaren alleen maar gestegen, ik zie idd een direct verband met u , door uzelf aangegeven trouwens, activiteit op blauwwit. Staat mijn mening u niet aan dan is dat maar zo. Op zich hebt gij best wel veel verstand over voetbal hoor, en objectiviteit is een utopie betreffende voetbal, maar idd gij zijt best objectief. Als het maar niet over Club Brugge gaat, want dan valt daar niet meer veel van te merken.Het kan zijn dat ik een aantal jaar vanalles gemist heb, maar naar mijn weten is het bestraffen van tijdrekken geen ding dat pas dit tussenseizoen ingevoerd is. Of ben ik daar fout in?
Heel België spreekt weer schande, maar uiteraard is het enkel de "anti-club brigade" die spreekt en moeten meningen weer in het belachelijk getrokken worden door mensen als u, Svartalfar en Solleke. Ik zou eens terugzoeken naar mijn reacties rond de rode kaarten van Toma en Cuesta en dergelijke om te zien dat ik wel degelijk objectief kan zijn in het nadeel van mijn eigen club of mijn reacties rond de rode kaart van Vanaken vorig seizoen qua objectief zijn in het voordeel van onze concurrenten. Maar het is natuurlijk veel makkelijker om denigrerend te doen naar anderen dan soms eens te beseffen dat iets gewoon objectief "vreemd" is.
Ik ben hier best objectief (uiteraard nooit 100% want dat is geen één supporter). Maar op een forum dat voor 50% uit Brugge supporters bestaat (exacte cijfers weet ik niet meer gezien ik de poll van vorig seizoen niet vanbuiten heb geleerd, maar het was wel een gigantisch "onevenwicht"), wordt dat natuurlijk altijd in vraag gesteld als het niet 100% strookt met hetgeen jullie willen horen.
Soit, verdere klachten doet ge maar via PM of blokkeert ge me maar, want ik heb geen zin om in peutertuin te eindigen.
De manier waarop die verontwaardiging dan nog eens verwoord wordt helpt de zaak ook al niet vooruit. Natuurlijk volgt daar reactie op.
Als ze dit blijven doen, kan daar toch niemand iets op tegen hebben? Als dit een eenmalig iets is ja dan is dat natuurlijk wel correct die kritiek, maar dat kan niemand weten nu.