Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mijn verwoording vond ik nog best OK, hoor. Ik beledig toch niemand, dus zo een issue kan dat niet zijn. Ik probeer hier zelfs zo weinig mogelijk persoonlijk te gaan en heb zelfs al ff een beetje spijt dat ik te persoonlijk ben geworden naar Babaluna toe de afgelopen week.
En als ze dit blijven doen, kan niemand er iets op tegen hebben. Maar zoals ik al eerder aanhaal: Die regels bestaan al jaaaaaaaaaaaaren en nog nooit in al de jaren (een kleine 35) dat ik voetbal kijk, heb ik 13 minuten extra tijd gezien in Belgisch voetbal. Dus ik heb geen hoge hoop dat ze dit gaan volhouden. Puni geeft al een voorbeeld van een andere match deze speeldag waar er zo te zien anders naar gekeken werd. Een match waar ik trouwens ook een heel deel van gezien heb en waar ik puni dan ook volledig in snap.
Ik sta alleszins open om me te laten verrassen en dan wil ik dit gesprek gerust nog eens voeren binnen een paar maanden. Maar omgekeerd ook dan. Deal?
Ofwel begrijp ik dit deel verkeerd ofwel hebt gij u verkeerd uitgedrukt maar ik zie hier toch wel echt anticlub gevoelens doorschemeren, redelijk hard zelfs. Correct me if I'm wrong.En dan dat "anti-voetbal" geroep naast het veld. Misschien nu nog wat interviews uitjouwen ofzo? Ongelooflijk die club.
Die zit toch gewoon op de bank?Hopelijk is Murillo volgende week speelklaar.
die komt er zowizo opHopelijk is Murillo volgende week speelklaar.
En waar zeg ik precies dat die 10 minuten mede door die waarschuwing komen?Dan moet ge die tijd er in de 1e helft bijtellen hè, niet in de 2e alles samen
Ja maar is pas 3 dagen geleden begonnen met trainen. Ik bedoel dus speelklaar zodat hij een match kan startenDie zit toch gewoon op de bank?
Gewoon Kompany zijn fout, compleet verkeerde keuze.

Ofwel begrijp ik dit deel verkeerd ofwel hebt gij u verkeerd uitgedrukt maar ik zie hier toch wel echt anticlub gevoelens doorschemeren, redelijk hard zelfs. Correct me if I'm wrong.

Nee, dan moet ge het bestraffen en niet waarschuwen.En waar zeg ik precies dat die 10 minuten mede door die waarschuwing komen?
Het ging er mij om dat de scheidsrechter toen al kenbaar maakte dat men niet moet gaan overdrijven met tijdrekken. Dan geef je als scheids zijnde duidelijk aan dat zoiets wordt meegenomen in de wedstrijd en dan moet men achteraf niet komen klagen dat er een hoop tijd bijkomt.
Het werd trouwens hoog tijd dat er strenger wordt opgetreden tegen zulk spelbederf. Meer van dat graag.
Ben oprecht benieuwd vanwaar dat komt, mag in pm.Klopt, hoor. Maar het was noch op iemand persoonlijk en noch een belediging. In die zin dat ik vond dat het nog wel meeviel![]()
Ben oprecht benieuwd vanwaar dat komt, mag in pm.
Had die geen toernooi meer gespeeld? Zal wel match ritme hebben. Allesinds beter als wat er nu staatJa maar is pas 3 dagen geleden begonnen met trainen. Ik bedoel dus speelklaar zodat hij een match kan starten![]()
Er was nog zo'n fase dit weekend, naar mijn gevoel was die bal van Club wel nog binnen in tegenstelling tot die andere. Maar zonder camera op de lijn kun je zoiets nooit zeggen. Ergens vind ik dat wel raar dat er nergens een camera op de lijn hangt.Even terzijde twijfel ik ook of die val effectief buiten was bij de afgekeurde goal. Maar daar gaan we niet meer over beginnen![]()
Ik kan me toch verschillende matchen herinneren met 7-8 minuten extra.En normaal is een WK/EK de waardemeter voor nieuwe scheidsrechterlijke rules. Het is raar dat nu net deze match zo wordt toegepast en je weet zo nu ook al dat de rest vh jaar niet zo streng toegepast zal worden.
Serieus? Niemand moet Brugge in downtown Genk. Dat komt nergens vandaan, dat is gewoon het leven zoals het is.Ben oprecht benieuwd vanwaar dat komt
Ik denk dat niemand het abnormaal vind dat er 10 min bijgeteld wordt als er effectief zoveel minuten spelbederf is. Maar wanneer is dit beslist? Waarom niet in de wedstrijd van gisteren waar er ook spelbederf was? Waarom dan pas vandaag? Is er een communicatie van de scheidsrechters uit dat dit vandaag beslist is? Wordt die lijn doorgetrokken? Wordt er een klok stilgelegd en de minuten erbij geteld? Doet de VAR dit? De 4e scheidsrechter? Toch allemaal zeer terechte vragen.Ah tis echt een complot, oké, jongens toch, wat een hoop gezever bij elkaar weer.
Dus we moeten het, zoals fcberke ook zegt, abnormaal vinden dat er 10 minuten bijgeteld worden ...
Die laatste twee tel ik dan nog voor niets mee, maar Imo ben ik nu echt niet aan het overdrijven en kom ik zo al gemakkelijk aan 11 min. Maar ja, tis echt overdreven dat Eupen hier benadeeld wordt voor het tijdgerek.
- als er 6 wissels zijn = quasi altijd 30 sec per wissel > 3 min
- de keeper 2 keer krampen krijgt, what the hell zeg, zijn dat amateurs ofzo? heeft 3 reddingen moeten in gans de match ofzo, want Club amper kansen gehad > zeker 2 keer 2 min > 4 min
- 3 goals, dat is ongeveer hetzelfde als wissels > 1 min 30 sec
- Var/penalty fase > lijkt me ook gewoon 1,5 a 2 min ofzo geweest te zijn
- Minstens nog 2 andere blessurebehandelingen > 1 min
- Dan springt er nog één het veld terug in
- En zijn er 8 gele kaarten uitgedeeld
Is het hun goed recht, tuurlijk wel, maar dan moet je niet verbaasd zijn als dat afgestraft wordt door een terechte lange blessuretijd.
Los van dat was het gewoon weer zwakjes en verder op het elan van de PO's, dus dit wordt hoogstwrs een kutseizoen.
Is dat zo? Toch nog niet veel van gemerkt.Serieus? Niemand moet Brugge in downtown Genk. Dat komt nergens vandaan, dat is gewoon het leven zoals het is.