Jupiler Pro League 2021-2022

Dat excuus van dat uw hele as weg is of ge een heel nieuwe ploeg moet inpassen, dat kan toch deels de vuilbak in me dunkt.

Akkoord dat nieuwe spelers inpassen tijd vraagt, maar zit dan ook niet her en der spelers te huren die je het seizoen erop toch al weer kwijt bent. Dan ligt het mijn inziens meer aan het (korte termijn denkende) transferbeleid dan aan het inpassen van een nieuwe ploeg.

Nmecha en Miazga huren was geen keuze hé. Je ging nooit betere spelers vinden die we vorig seizoen konden aankopen. Als er geen centen zijn, is dat de beste optie. Dat weet men ook, want ondertussen wordt er wel vooral aangekocht.

Sambi was ook geen huurspeler, en een groot verlies.

Van de mannen die er al waren zit je dan ook nog eens met een Murillo die hier een week eenhalf terug is van Panama. En Delcroix die terug komt van een zware blessure.

Dat excuus van dat uw hele as weg is of ge een heel nieuwe ploeg moet inpassen, dat kan toch deels de vuilbak in me dunkt.

Akkoord dat nieuwe spelers inpassen tijd vraagt, maar zit dan ook niet her en der spelers te huren die je het seizoen erop toch al weer kwijt bent. Dan ligt het mijn inziens meer aan het (korte termijn denkende) transferbeleid dan aan het inpassen van een nieuwe ploeg.
Ja en nee vind ik, zo'n mannen worden anders ook wel weggekocht

Schandalig hoe zwak die voorzetten van Club zijn. Ze vliegen ver in de zestien van Anderlecht.

Ik volg Union niet echt, maar is die Undav altijd zo goed? Zal rap bij een G5 ploeg zitten anders.

Terug
Bovenaan