Jupiler Pro League 2021-2022

Ja want Genk steelt de punten hier echt wel

joke-missed.gif

Pfoe. Eindelijk eens wat we verdienen. Ongelooflijk hoe nodeloos moeilijk we het onszelf maken... Hopelijk is de trein nu eens vertrokken.

Hoe doet Mujaid het eigenlijk? Ik las dat hij op de bank zat vandaag. Nog geen matchen van Genk gezien dit jaar, maar ze slikken tot nu toe makkelijk goals. Maar in de matchverslagen werd Mujaid precies nooit vermeld.

Hoe doet Mujaid het eigenlijk? Ik las dat hij op de bank zat vandaag. Nog geen matchen van Genk gezien dit jaar, maar ze slikken tot nu toe makkelijk goals. Maar in de matchverslagen werd Mujaid precies nooit vermeld.

Heeft elke match gespeeld tot vandaag. Begon niet zo goed in Brugge en had zeker één goal op zijn kap, maar heeft al wat stappen gezet. De algemene mood van de supporters is dat die er zeker en vast komt. Positief harde verdediger alleszins.

Verdiende overwinning van genk, kvk heeft er toch weinig kunnen tegenover zetten. Hoe zit het eigenlijk met het dossier van Onuachu ?

Ze moeten nog eens naar Gent ;)

't is genen Beker waar ge het thuisvoordeel kunt afkopen he. Jullie komen nog eens naar ons ;)

En ja, Beerschot is heel slecht. Ik blijf me verbazen waarom dit zo verrassend is voor zoveel mensen. Wij zijn al heel slecht sinds Januari, maar misschien heeft de ultradefensieve speelstijl van Still dit wat verborgen.

Terug
Bovenaan