Jupiler Pro League 2021-2022

Enige mogelijkheid is dat de verdediger die de sliding inzet, de bal nog raakt. Zeer vreemd wel.
Ik heb de bewuste fase nog niet gezien maar als ik dit zo lees dan lijkt het een geval van het opheffen van buitenspel als de verdediger de bal bewust raakt bij een pas/lange bal.
Niks vreemd aan, gewoon het reglement hoor boys. Denk maar aan Lukaku tegen de Russen.

Idem i.v.m. stroompannes en spelen.

Ik heb de bewuste fase nog niet gezien maar als ik dit zo lees dan lijkt het een geval van het opheffen van buitenspel als de verdediger de bal bewust raakt bij een pas/lange bal.
Niks vreemd aan, gewoon het reglement hoor boys. Denk maar aan Lukaku tegen de Russen.

Idem i.v.m. stroompannes en spelen.
De fase zelf was vreemd omdat het offside zo duidelijk was en het contact zo miniem. Ik had het dus niet op de regel.

Nooit geel voor Persyn.

2e gele voor Sobol is ook erg streng. Die trek je toch niet meer in de 94e minuut bij 0-4. Visser is echt een voddenref. Slechte match van hem.

Zeer voorbarig uiteraard, maar lijkt voorlopig zelfs een completere spits dan Nmecha. Die toch vooral in zijn positiespel voor doel nog wat werkpunten had.

Bij deze hoop ik echter wel dat die even fit kan blijven dan Nmecha bij ons.
Ondertussen is Nmecha trouwens geblesseerd bij Wolfsburg, nadat hij bij ons zowaar geen enkele match miste.

Zeer voorbarig uiteraard, maar lijkt voorlopig zelfs een completere spits dan Nmecha. Die toch vooral in zijn positiespel voor doel nog wat werkpunten had.

Bij deze hoop ik echter wel dat die even fit kan blijven dan Nmecha bij ons.
Ondertussen is Nmecha trouwens geblesseerd bij Wolfsburg, nadat hij bij ons zowaar geen enkele match miste.
Nmecha zal teveel geleerd hebben van Kompany :unsure:

Terug
Bovenaan