DBK
Well-known member
Is al enkele weken aan het meetrainen met de beloften. Raar dat dit plots 'nieuws' is.Lamkel Ze is weer opgedokenzet daar een goede kop op en je heb een heel goede speler.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is al enkele weken aan het meetrainen met de beloften. Raar dat dit plots 'nieuws' is.Lamkel Ze is weer opgedokenzet daar een goede kop op en je heb een heel goede speler.
Ik vrees daarvoor, op tiktok staat vol van die gezangen, ze mogen ons boeren en wat allemaal noemen maar betrek een bepaalde groep mensen er niet bij..mja, op de ploegvoorstelling was het ook van dat, met dat "zinnetje", bij de vrouwenploeg, nb. gelukkig waren de speakers er snel bij om het af te keuren...
ze hebben er dan bij de voorstelling van Cuypers "Hugo Cuypers kan scoren" van gemaakt, en dat werd wel mee gezongen, maar 't is nog af te wachten of het origineel effectief gaat vervangen
Hopelijk eens deftige (aparte) samenvattingen online ook ipv veel kortere versies dan SLN zelf, maar ik maak me geen illusies.Vrijdag begint de competitie terug.
Iemand enig idee waarom sport late night op vrijdag nooit word uitgezonden ?
Enkel op zaterdag en zondag.
Misschien is deze vraag eerder voor een apart topic: zijn er hier mensen met een abonnement bij een club?
Zo ja, bij welke? Hoe lang al? Overwogen om niet te verlengen?
Het hoeft niet per se bij een eersteklasser te zijn.. ik overweeg eentje te nemen bij plaatselijke eerstenationaler (3de klasse van vroeger)
Zijn de aanvangsuren geen struikelblok in 1A?
Ik denk nog steeds met nostalgie terug aan de samenvattingen van GOALHopelijk eens deftige (aparte) samenvattingen online ook ipv veel kortere versies dan SLN zelf, maar ik maak me geen illusies.
Daar word ik ook zot van, vooral al dat voetbal op zondag. Een mens zou al hopen om geen Europees te halen zodat je weer enkele matchen op vrijdag- of zaterdagavond krijgt.Ook dit jaar gewoon snel verlengd bij Genk. Denk dat ik aan jaar 25 ofzo met abo zit en daarvoor ging ik gratis via mn pa of tante zaliger. Dit seizoen was de eerste keer dat ik me afvroeg "waarom de fuck doe ik het". En dat was niet puur om de resultaten, maar om wat voetbal aan het worden is. En ja, de aanvangsuren zijn daar een groot deel van. Ik mis gewoon voetbal op een simpele zaterdagavond als begin van uw weekend-avond met wat pinten met vrienden.
Zondagavond 21u is toch te gek voor woorden, een vrijdag kan ik me in vinden moeten meesten niet werken. Ik heb indertijd ook mijn abo opgegeven ivm met mijn werk als je de vroege hebt tegen dat je thuis bent, vroeger maakte ik daar geen spel van maar eens je wat ouder zijt.Daar word ik ook zot van, vooral al dat voetbal op zondag. Een mens zou al hopen om geen Europees te halen zodat je weer enkele matchen op vrijdag- of zaterdagavond krijgt.
Klopt, is geven en nemen.Al die wedstrijden op verschillende tijdstippen zijn toch het gevolg van de grote TV-geld jackpot die vooral de grote clubs krijgen? Meer geld en grotere contracten? Ok, maar dan ga je ook voornamelijk spelen op zondag zegt Eleven.
De kleintjes die minder TV geld krijgen spelen dan wel meestal op een zaterdagavond. Pakweg Oostende vs Eupen en nog 3 dergelijke affiches.
Voor wat, hoort wat. Ten nadele voor de echte stadion supporters uiteraard.
Hopelijk eens deftige (aparte) samenvattingen online ook ipv veel kortere versies dan SLN zelf, maar ik maak me geen illusies.
En dan missen ze vaak nog heel bepalende situaties vind ik, echt armtierig tegenwoordig.Die samenvattingen van Eleven echt wel triestig, soms nog geen 5 minuten.
In de tijden van Stadion op de vtm leken dat precies toch allemaal uitgebreidere samenvattingen. Terwijl het de dag van vandaag mij makkelijker lijkt om snel een deftige samenvatting te krijgen, en via YouTube of je eigen platform aan de man te brengen.
Ben ook geen fan van Eleven, voor toppers is er amper iets in een studio ofzo weet niet of je dat bij telenet nog hebt ?En dan missen ze vaak nog heel bepalende situaties vind ik, echt armtierig tegenwoordig.
Ben ook geen fan van Eleven, voor toppers is er amper iets in een studio ofzo weet niet of je dat bij telenet nog hebt ?
Ik ga verhuizen denk om weer over te schakelen naar Telenet zou graag terug de PL zien en topmatchen van de eredivisie. Serie A ben ik minder fan van mss dat dit een vrij gesloten competitie is.Daar heb je nog steeds de studio omkadering.
Bij Eleven erger ik mij ook enorm aan de wedstrijdregie.
Constant die close ups waardoor je het overzicht verliest op een cruciaal moment. Herhalingen tijdens het spel.
Hopelijk dit jaar beter.
Jaren gehad (Antwerp in 2e klasse) maar omdat ik teveel matchen moest missen (werk 3 op de 4 zondagen en zowel 13u30 als 20u30 komen vaak héél slecht uit) het opgegeven. Nu dik spijt van want ze verkopen al 3 of 4 jaar geen abonnementen meer op de tribunes dat ik wel.Misschien is deze vraag eerder voor een apart topic: zijn er hier mensen met een abonnement bij een club?
Zo ja, bij welke? Hoe lang al? Overwogen om niet te verlengen?
Het hoeft niet per se bij een eersteklasser te zijn.. ik overweeg eentje te nemen bij plaatselijke eerstenationaler (3de klasse van vroeger)
Zijn de aanvangsuren geen struikelblok in 1A?