Jupiler Pro League 2024-2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoorde ik ze nu net zeggen over Tolu "hij zit kapot, ook zn tweede volledige wedstrijd in een paar dagen natuurlijk"?

Eindelijk eindelijk een overwinning die we al lang hadden meoten hebben. Vandaag had een gelijkspel zeker gekund maar over de 2 wedstrijden verdienen we wel die 4/6 lijkt me.
Genk toch straf ergens dat ze het elk jaar weggeven.

Bon het is om. Dat we geen penalty hebben (die nog binnen moet) kan er bij mij niet in.
Zegt genoeg dat België geen scheidsrechters hebben die Europese matchen mogen fluiten.
Ploeg ook gewoon zwaar uit vorm, het deed pijn aan de ogen.

Dat maar Brugge nu kampioen wordt, geen zin om een ploeg die zich van het rugbyterrein heeft vergist kampioen te zien worden.

Bon het is om. Dat we geen penalty hebben (die nog binnen moet) kan er bij mij niet in.
Zegt genoeg dat België geen scheidsrechters hebben die Europese matchen mogen fluiten.
Ploeg ook gewoon zwaar uit vorm, het deed pijn aan de ogen.

Dat maar Brugge nu kampioen wordt, geen zin om een ploeg die zich van het rugbyterrein heeft vergist kampioen te zien worden.
mTDWoXT.png

Ik weet niet goed waarom iedereen unaniem was over die penalty. Ja het was zeer vreemd dat die arm daar was maar raakt die de bal? Ik heb geen enkel beeld gezien waarop dat duidelijk was. Als het dan nog zo was (wat ik dus niet heb gezien) is het ook maar eentje in cadeuaverpakking ipv een gevaarlijke kans waar Renders daae Tolubiets belet.

Ik weet niet goed waarom iedereen unaniem was over die penalty. Ja het was zeer vreemd dat die arm daar was maar raakt die de bal? Ik heb geen enkel beeld gezien waarop dat duidelijk was. Als het dan nog zo was (wat ik dus niet heb gezien) is het ook maar eentje in cadeuaverpakking ipv een gevaarlijke kans waar Renders daae Tolubiets belet.
Cadeaverpakking zegt em hier 🤣

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan