Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Leek me ook zuiver penalty, maar ik heb naar 1 herhaling gezien.Dat lijkt me hands en een penalty.
Edit: oké dan, blijkbaar mag je een bal met je hand boven je hoofd blokken?
Lichte duw. Ik zou het graag nog eens opnieuw zien.Was er een duw in de rug of niet bij die penalty fase van Antwerp? Niet goed gezien wat er allemaal gebeurde
Bon het is om. Dat we geen penalty hebben (die nog binnen moet) kan er bij mij niet in.
Zegt genoeg dat België geen scheidsrechters hebben die Europese matchen mogen fluiten.
Ploeg ook gewoon zwaar uit vorm, het deed pijn aan de ogen.
Dat maar Brugge nu kampioen wordt, geen zin om een ploeg die zich van het rugbyterrein heeft vergist kampioen te zien worden.
Euh, jawel?Zegt genoeg dat België geen scheidsrechters hebben die Europese matchen mogen fluiten.
Cadeaverpakking zegt em hierIk weet niet goed waarom iedereen unaniem was over die penalty. Ja het was zeer vreemd dat die arm daar was maar raakt die de bal? Ik heb geen enkel beeld gezien waarop dat duidelijk was. Als het dan nog zo was (wat ik dus niet heb gezien) is het ook maar eentje in cadeuaverpakking ipv een gevaarlijke kans waar Renders daae Tolubiets belet.

Ja, we hebben er maar niet veel en dat zegt genoeg. Dadelijk beweert ge nog dat de arbitrage hier top is.Euh, jawel?
Penders was deze keer niet de schuldige maar Saddick