Jupiler Pro League 2024-2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
Alléé blij dat Leko weg is bij ons. Al bij al toch nie zo'n topper...
Nu maar hopen op Karel Geraerts. (en Witsel :) )

Jammer, had hem graag naar Antwerp zien komen. Hij was de trainer waar we het mooiste voetbal onder gespeeld hebben sinds onze terugkeer. Kreeg ook echt vuur in de ploeg met zijn 'Push, push, push!!!'. Zijn passage bij Standard lijkt me nu niet direct een afspiegeling van wie de coach Leko is, doe het maar eens met die kern. Geeft hem goeie spelers en hij zal mooi voetbal brengen.
Geld dat niet voor elke trainer?
Geen fan van de persoon Leko om het heel zacht uit te drukken,

Nee, er zijn genoeg trainers die een goede kern toch kei slecht kunnen laten spelen of er onvoldoende kunnen uithalen.
Toch in 80% van de gevallen wordt ploeg met de beste spelerskern kampioen of net 2de.
Jammer dat ik hierdoor twijfel om een abo te nemen.
Geen zin om naat verdedigend k*k voetbal te kijken.
Nu scoorden de tegenstanders teminste wat goals :p

Toch in 80% van de gevallen wordt ploeg met de beste spelerskern kampioen of net 2de.
Ik weet niet hoe Leko bij Brugge speelde maar bij Antwerp was dat het meest aanvallende dat we ooit hebben gehad. Resultaat was er, zeker in't begin, niet altijd bij omdat het defensief niet volledig juist stond maar het was wel fijn om naar te kijken.

Ik weet niet hoe Leko bij Brugge speelde maar bij Antwerp was dat het meest aanvallende dat we ooit hebben gehad. Resultaat was er, zeker in't begin, niet altijd bij omdat het defensief niet volledig juist stond maar het was wel fijn om naar te kijken.
Voetbal onder Leko was ook heel goed hoor bij ons.
Met kampioen en 2e plaats tot gevolg in die 2 jaar (propere handen zat daar natuurlijk bij in dat 2e jaar).

Leko was heel sterk bij Brugge met vaak prachtig aanvallend voetbal als ik mij dat goed herinner. Moest inderdaad weg omwille van propere handen, heb wel nooit echt gevolgd wat en hoe groot zijn aandeel was in die zaak.

Leko was heel sterk bij Brugge met vaak prachtig aanvallend voetbal als ik mij dat goed herinner. Moest inderdaad weg omwille van propere handen, heb wel nooit echt gevolgd wat en hoe groot zijn aandeel was in die zaak.
Die werkte met aparte ‘scoutingscontracten’ met betalingen naar buitenlandse rekeningen om daar aan lagere tarieven belast te worden, terwijl de fiscale woonplaats gewoon België was.

Ja, ik heb toch ook enkele positieve herinneringen aan Ivan Leko. Kwam aan boord zonder verwachtingen, maar overtrof wel heel snel de stoutste dromen. Liet sommige kastaars ook echt goed voetballen in't geheel. Het enige wat wat raar (heel raar) was dat eerste seizoen, waren de horde keepers :D

En het niet gebruiken van Nakamba waarvan ik nog altijd overtuigd ben dat het ons de titel kost in zijn 2de seizoen.

Ja, ik heb toch ook enkele positieve herinneringen aan Ivan Leko. Kwam aan boord zonder verwachtingen, maar overtrof wel heel snel de stoutste dromen. Liet sommige kastaars ook echt goed voetballen in't geheel. Het enige wat wat raar (heel raar) was dat eerste seizoen, waren de horde keepers :D
Daar heeft hij wel een patent op 😅 Bij ons met die Beiranvand die buiten ver uitgooien niet veel kon 😂

Onder Leko hebben wij echt ons mooiste voetbal gebracht, en bij gent moet er toch iets mogelijk zijn kwa inkomende profielen voor zijn voetbal (vrij aanvallend)

Gent heeft een matige/zwakke ploeg en er is geen geld om voor de hand liggende versterkingen aan te kopen.

Tenzij de scouting enorm goed huiswerk heeft geleverd gaat Gent blij mogen zijn om de top 6 in het zicht te kunnen hebben doorheen het seizoen. Twee dark horses die toevallig 1-2 goede spelers hebben gevonden en Gent geraakt niet in PO1 waarschijnlijk.

Gent heeft een matige/zwakke ploeg en er is geen geld om voor de hand liggende versterkingen aan te kopen.

Tenzij de scouting enorm goed huiswerk heeft geleverd gaat Gent blij mogen zijn om de top 6 in het zicht te kunnen hebben doorheen het seizoen. Twee dark horses die toevallig 1-2 goede spelers hebben gevonden en Gent geraakt niet in PO1 waarschijnlijk.
Gent moet toch wat meer middelen hebben dan standard bv.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan