Jupiler Pro League 2025-2026

Die Leko is toch een opperc*unt he. Bij de goal zo vieren Ok je bent de coach. Maar dan na de match wat mazzugewijs mee te staan springen e.d. hou u toch eens op de achtergrond, je bent er net weg. Ik moet hem nietw destijds bij RAFC deed hij hetzelfe. In een interview bij aanvang seizoen had hij zogezegd een akkoord met de ploeg van zijn hart (eigen woorden), dan naar Gent want kon meer verdienen. Nu Gent zo vertrokken en weer 0 respect, wat een zielloos karakter
.

Die Leko is toch een opperc*unt he. Bij de goal zo vieren Ok je bent de coach. Maar dan na de match wat mazzugewijs mee te staan springen e.d. hou u toch eens op de achtergrond, je bent er net weg. Ik moet hem nietw destijds bij RAFC deed hij hetzelfe. In een interview bij aanvang seizoen had hij zogezegd een akkoord met de ploeg van zijn hart (eigen woorden), dan naar Gent want kon meer verdienen. Nu Gent zo vertrokken en weer 0 respect, wat een zielloos karakter
.
Trainer juicht bij de winning goal van zijn ploeg in DE wedstrijd die hij moest winnen en is een cunt. Ik begrijp dat het steekt bij je maar je moet het nu ook niet zoeken he 🙂. Nog 1 wedstrijd en dan de geldbeugel open please.

Trainer juicht bij de winning goal van zijn ploeg in DE wedstrijd die hij moest winnen en is een cunt. Ik begrijp dat het steekt bij je maar je moet het nu ook niet zoeken he 🙂. Nog 1 wedstrijd en dan de geldbeugel open please.
Bij mij steekt het niet aangezien ik niets met Gent of Bugge heb. Ik had het evenzeer ook op eerste goal. Het is gwn een voos ventje. Dat gezegd zijnde wel verdiende overwinning.

Ewel Diakhon echt niet slecht bezig. Heeft een actie in huis. Heerlijk hoe die Samoise te kakken heeft gezet,en Vermant perfecte timing en afwerking. Mooie goal!
Diakhon heeft wel een actie, maar dat is het ook hé
Straalt ook redelijk wat arrogantie en luiheid uit imo

Op zich geen zo'n slechte match, maar ware het niet van zijn assist (die eigenlijk geen goeie voorzet was), spreken we er zelfs niet over.

Weinig verwachtingen voor de wedstrijd van zo meteen. Antwerp toch in goede doen sinds het ontslag van Wils en wij zitten nog maar eens met een half elftal aan geblesseerden.

Diakhon heeft wel een actie, maar dat is het ook hé
Straalt ook redelijk wat arrogantie en luiheid uit imo

Op zich geen zo'n slechte match, maar ware het niet van zijn assist (die eigenlijk geen goeie voorzet was), spreken we er zelfs niet over.
Forbs toch ook? Al is die niet arrogant en lui maar pfoe, daar is nog zoveel werk aan.

Vreemd dat Sporza hem als man vd match kiest en JPL kiest Vermant. Stankovic leek me persoonlijk duidelijk de MOTM

Terug
Bovenaan