Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
19-6 in schoten, dus er is nog wat werk aan die kunst.Efficiënte is een kunst![]()

Euhm, welke dreigingen? Het schoppen en constant neerhalen zal die bedoelen? Want ik heb niet veel dreiging gezien van Gent...Franky: “Gent toch meer kunnen dreigen in de tweede helft, zou zuur zijn mocht het zo blijven.”
Jawadde

"Te braaf" was nu niet echt het geval he vandaag.3/21, gelukkig maar 1 daler
Veel te braaf en veel te weinig kwaliteit.

Trainer juicht bij de winning goal van zijn ploeg in DE wedstrijd die hij moest winnen en is een cunt. Ik begrijp dat het steekt bij je maar je moet het nu ook niet zoeken heDie Leko is toch een opperc*unt he. Bij de goal zo vieren Ok je bent de coach. Maar dan na de match wat mazzugewijs mee te staan springen e.d. hou u toch eens op de achtergrond, je bent er net weg. Ik moet hem nietw destijds bij RAFC deed hij hetzelfe. In een interview bij aanvang seizoen had hij zogezegd een akkoord met de ploeg van zijn hart (eigen woorden), dan naar Gent want kon meer verdienen. Nu Gent zo vertrokken en weer 0 respect, wat een zielloos karakter
.
. Nog 1 wedstrijd en dan de geldbeugel open please.Bwa, weinig strijd en veel te plat."Te braaf" was nu niet echt het geval he vandaag.![]()
125ste verjaardag gevierd, en't seizoen was gedaan, precies3/21, gelukkig maar 1 daler
Veel te braaf en veel te weinig kwaliteit.
Bij mij steekt het niet aangezien ik niets met Gent of Bugge heb. Ik had het evenzeer ook op eerste goal. Het is gwn een voos ventje. Dat gezegd zijnde wel verdiende overwinning.Trainer juicht bij de winning goal van zijn ploeg in DE wedstrijd die hij moest winnen en is een cunt. Ik begrijp dat het steekt bij je maar je moet het nu ook niet zoeken he. Nog 1 wedstrijd en dan de geldbeugel open please.
Diakhon heeft wel een actie, maar dat is het ook héEwel Diakhon echt niet slecht bezig. Heeft een actie in huis. Heerlijk hoe die Samoise te kakken heeft gezet,en Vermant perfecte timing en afwerking. Mooie goal!
Zat vandaag op de bank normaal gezien en Kanga was zijn vervanger.Zo’n Gandelman heb je als ploeg toch echt niks aan als die geen goals maakt? Shocking dat die altijd 90 min mag spelen
Forbs toch ook? Al is die niet arrogant en lui maar pfoe, daar is nog zoveel werk aan.Diakhon heeft wel een actie, maar dat is het ook hé
Straalt ook redelijk wat arrogantie en luiheid uit imo
Op zich geen zo'n slechte match, maar ware het niet van zijn assist (die eigenlijk geen goeie voorzet was), spreken we er zelfs niet over.
Kanga zijn vrouw is aan het bevallen dus niet gewoon opeens forfait.Zat vandaag op de bank normaal gezien en Kanga was zijn vervanger.
Die laatste gaf opeens forfait en zo stond Gandelman weer in de ploeg.