Jupiler Pro League 2025-2026

Prachtige pre-assist van Campbell, overzicht bewaren en de perfecte lange bal afleveren, zo kennen we hem!

1 ste helft ook gewoon ni durven uitvoetballen , geen druk , gene 2de bal en de Cozze maar lange ballen trappen naar Hazard , tja da speel ik ook in nen zetel ze :rofl:
De paniek in de ogen van Leko bij de 3-2 was het beste van de match :p
toch proficiat .

Oververdiende overwinning uiteraard, maar dat het zelfs nog maar een beetje spannend wordt mag eigenlijk nooit na zo'n eerste helft...

Classic Leko ondertussen dat die geen ingrepen kan doen om de match (terug) te doen kantelen, gewoon één of één vervangingen, dat ik ook verzinnen hoor.

Soit, belangrijke 3 punten, mee met Union. Op naar volgende week.

Ik lees hier en daar dat De Cat is uitgefloten.

Waarom in godsnaam?
Enige dat ik me kan bedenken is dat er teveel lof wordt gegeven door de media, denk dat je bij elke ploeg wel wat fans hebt lopen die de "beste" van de tegenpartij proberen te raken. Ik vind de hype er rond nu ook wel overdreven, maar die jongen heeft volgens mij nog nooit iets gedaan om uitgefloten te worden, dus iets anders kan ik me niet bedenken.

Ik vind het daarnaast ook wel opvallend dat er weinig tot niets in de media te lezen valt over de stoeltjes die werden afgebroken in het Anderlechtvak om dan naar beneden te gooien. Was toch enkele jaren geleden dat ik dat nog zag.

Ik lees hier en daar dat De Cat is uitgefloten.

Waarom in godsnaam?
Als de tegenstander je begint uit te fluiten, dan ben je meestal goed bezig, meer moet je daar niet achter zoeken. Het feit dat hij als enige werd uitgefloten ligt dus niet aan hem maar wel aan de rest van de ploeg helaas.

Als de tegenstander je begint uit te fluiten, dan ben je meestal goed bezig, meer moet je daar niet achter zoeken. Het feit dat hij als enige werd uitgefloten ligt dus niet aan hem maar wel aan de rest van de ploeg helaas.
Hij was toch gewoon onzichtbaar vandaag? :unsure:

Leko toch ook wel van 't padje precies? Een heel jaar lees je overal dat spelers teveel matchen moeten spelen, om nu dan te klagen over te weinig belasting :laugh:

Sommige fans zijn toch echt teveel bezig met andere ploegen. 😀

Ga dat toch altijd iets raar blijven vinden, dat uitfluiten. Zeker als daar totaal geen aanleiding toe is.

Waar maak je je druk om zeg. Je sterspeler die wordt uitgefloten door het thuispubliek van je aartsrivaal. Toch helemaal niks nieuw?

Zal maar niet beginnen over hoeveel keer Vanaken al is uitgefloten geweest op Anderlecht of op Gent zeker? Zolang het bij uitfluiten blijft zie ik 't probleem toch niet echt.

Terug
Bovenaan