Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En dan nog een komedie spelen, alleen ten nadele van u team al dus tijd weg.Geel voor schwalbe toch.
Genk moet de bal toch niet buitentrappen omdat Vazquez krampen heeft?Jammer dat je zo een goal moet pakken terwijl er iemand geblesseerd ligt. Zo is het makkelijk tegen 9 man
Nee weet ik. Ik zeg gewoon dat het dan zuur is om dan net een goal te pakken.Genk moet de bal toch niet buitentrappen omdat Vazquez krampen heeft?
Mja, zuur om zo tegen te krijgen, maar bij die rode kaart voor Gent ging Skoras ook plots een blessure veinzen zodat de coach tijd had om in te grijpen. Moesten ze het spel stil leggen voor elke speler die neergaat, is er gewoon geen match meer. Ik zeg daarmee niet dat dit nu geveinsd was, gewoon dat fair play en bal buiten schoppen zijn grenzen kent.Jammer dat je zo een goal moet pakken terwijl er iemand geblesseerd ligt. Zo is het makkelijk tegen 9 man
Klopt. Raakt hem niet. Geel is juistGevaarlijk spel maar rood is toch ferm overdreven.