Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Totaal geen intensiteit om de speler te raken, de Standard speler zet zijn been onder de voet van Angulo om de bal weg te spelen.Hoe is dat geen rood?![]()
Ik zou er ook rood voor gevenJullie zien toch andere dingen dan mij
Komt te laat, los op de enkel.
Imo geen twijfel mogelijk.
Idd ik hou het voor bekeken. Genoeg gezienEen draak van een match.
Ook net de beelden gezien en er wordt daar toch heeeeeeel vaak rood voor gegevenZie nu pas de beelden van die fase, maar geen rood geven is toch echt niet te verantwoorden. Waarom doet de VAR daar niets?
Heb deze fase nu niet gezien ... maar dan gisteren wel weer zo'n heel lichte penalty fluiten op Mechelen waar (schijnbaar - moeilijk te zeggen in een samenvatting) geen enkele speler om vroeg en toch echt niet zo heel intentioneel wasZie nu pas de beelden van die fase, maar geen rood geven is toch echt niet te verantwoorden. Waarom doet de VAR daar niets?

Heb deze fase nu niet gezien ... maar dan gisteren wel weer zo'n heel lichte penalty fluiten op Mechelen waar (schijnbaar - moeilijk te zeggen in een samenvatting) geen enkele speler om vroeg en toch echt niet zo heel intentioneel was
Ben de eerste om refs te "beschermen", maar zo'n zever moet er natuurlijk gewoon uit.
Ja kom zeg, moeten we hier zelfs over twijfelen?![]()
VIDEO - Ontsnapte Nilson Angulo hier aan rode kaart tegen Standard? | sporza
Mag Anderlecht blij zijn dat het de rust met een volledig elftal gehaald heeft tegen Standard? Even voorbij het halfuur betokkelde Nilson Angulo de voet van Marco Ilaimaharitra. Scheidsrechter Bram Van Driessche gaf de winger van Anderlecht geel, een vonnis waar Angulo en RSCA niet over mochten...sporza.be

![]()
VIDEO - Ontsnapte Nilson Angulo hier aan rode kaart tegen Standard? | sporza
Mag Anderlecht blij zijn dat het de rust met een volledig elftal gehaald heeft tegen Standard? Even voorbij het halfuur betokkelde Nilson Angulo de voet van Marco Ilaimaharitra. Scheidsrechter Bram Van Driessche gaf de winger van Anderlecht geel, een vonnis waar Angulo en RSCA niet over mochten...sporza.be